Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@14:40:55 GMT

توزیع ۲۲۰۰ تن شکر و برنج در بازار لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۱۱۵

توزیع ۲۲۰۰ تن شکر و برنج در بازار لرستان

مراد سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در حال حاضر در سطح بازار استان در هیچ کدام از کالاهای اساسی شاهد کمبود نیستیم.

وی با بیان اینکه هر ساله ستاد تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان سهمیه‌هایی از کالاهای اساسی به استان‌های مختلف اختصاص می‌دهد، افزود: این اقدام در سال جاری نیز انجام شده و خوشبختانه سهمیه اختصاصی به لرستان جوابگوی نیاز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: امسال برای جلوگیری از کمبود شکر برای واحدهای صنعتی ۱۰۰۰ تن شکر با نرخ دولتی در اختیار آنان قرار داده ایم همچنین ۶۰۰ تن شکر برای خانوار با قیمت هشت و هزارو ۷۰۰ تومان نیز در نظر گرفته شده است.

سپهوند با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ و برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به لرستان اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت با کیفیت با قیمت ۸۰ هزار تومان نیز به لرستان داده شده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بدون کالاهای اختصاص یافته به استان نیز بازار لرستان در حوزه کالاهای اساسی کمبودی ندارد همچنین امسال تدابیر خوبی برای تامین خرما نیز اتخاذ شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تنظیم بازار لرستان بازار لرستان بازار در رمضان صمت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.   وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.   شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.   وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است