Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد ایران و العین امارات امشب و از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در چارچوب دیداری حساس و تعیین کننده در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱ و با قضاوت داور سریلانکایی "کریشانسا دیلان پریرا" به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نماینده کشورمان فولاد خوزستان که با کسب عنوان سومی در مسابقات لیگ برتر کشورمان در سال گذشته بعد از ۶ سال بار دیگر توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند امیدوار است که با پیروزی مقابل حریف اماراتی خود بتواند برای چهارمین بار به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند و حتی به مراحل بالاتر این مسابقات نیز فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جواد نکونام در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر کشورمان با ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و در مجموع عملکرد استانداردی را از خود نشان داده اند. فولادی‌ها در لیگ برتر آمار ۶ پیروزی، ۹ تساوی و ۳ شکست را ثبت کرده اند و در این مسابقات ۱۷ گل به ثمر رسانده اند و تنها ۹ گل دریافت کرده اند، که این آمار نشان دهنده این موضوع است که شاگردان نکونام به سختی شکست را می‌پذیرند و  دروازه خود را باز شده می‌بینند.

در طرف دیگر این مسابقه حساس، العینی حضور دارد که شاید قوی‌ترین تیم خود را در سال‌های اخیر در اختیار نداشته باشد، اما همچنان تیم با تجربه‌ای محسوب می‌شود.

العینی‌ها در مسابقات این فصل لیگ امارات با ۱۰ پیروزی، ۶ شکست، ۷ تساوی و با ۳۷ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ این کشور قرار دارند و با توجه به امتیاز تیم‌های بالایی خود امیدی هم به حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ندارند و می‌توان گفت دیدار مقابل نماینده کشورمان فولاد خوزستان بازی مرگ و زندگی برای این تیم پر سابقه در آسیا محسوب می شود.

تیم فوتبال العین امارات سابقه زیادی مقابل تیم‌های ایرانی دارد و حتی توانسته در سال‌های گذشته نتایج خوبی نیز مقابل تیم‌های کشورمان  کسب کند. العینی‌ها در مقابل تیم‌های ایرانی تنها مقابل سپاهان اصفهان یک بار و استقلال تهران ۴ بار شکست خورده اند و مقابل دیگر نماینده‌های کشورمان شکستی را تجربه نکرده اند.

به هر حال نماینده کشورمان فولاد ایران امشب و در اولین تقابل خود مقابل تیم‌های اماراتی امیدوار است که با حضور بازیکنان جوان و با تجربه و همچنین هدایت سرمربی جوان خود جواد نکونام بتواند به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند و تعداد نماینده‌های کشورمان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عدد چهار برساند. اتفاقی که تنها با صرف کلید واژه اتحاد میان بازیکنان و کادرفنی نماینده کشورمان فولاد ایران امکان پذیر است.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و العین امارات امشب و از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این مسابقه به گروه D این مسابقات راه پیدا کرده و با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم گروه خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

پاسخ صحبت‌های جواد نکونام را نمی‌دهم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا العین امارات نماینده کشورمان فولاد مقابل تیم العین امارات لیگ قهرمانان فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی