Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:33:46 GMT

کاهش ۱۰ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۳۱۸

کاهش ۱۰ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین سال زراعی گذشته ۱۰ درصد کاهش بارندگی دارد.

وی عنوان کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلند مدت دوره مشابه ۲۷ درصد کاهش بارندگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به سال زراعی کامل ۳۶ درصد کاهش بارندگی دارد.

وی تاکید کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری ۳۷۱ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 5185225

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی اراک وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها

به گزارش خبرنگار مهر، بارش‌های اخیر روزنه امیدی برای جبران بخشی از کسری آب سدها شده حتی سرازیر شدن آب از سد هیرمند این بخشی از نگرانی‌های تأمین آب سیستان و بلوچستان را در ماه‌های گرم سال رفع کرد، اما به طور کلی سدهای کشور چه وضعیتی دارند آیا وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته دارند یا ممکن است در تابستان با چالش‌های آبی مواجه شویم

بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران ورودی سدها از ابتدای سال آبی تا کنون ۲۵ میلیارد متر مکعب بوده که سال گذشته ۲۷ میلیارد متر مکعب بوده است این در حالیست که خروجی سدها از ابتدای سال آبی تا کنون ۱۵.۷۱ میلیارد متر مکعب بوده که این عدد در سال آبی گذشته اندکی کمتر بوده است. و در حال حاضر پرشدگی سدها به ۶۱ درصد است.

بر اساس آمار ارائه شده، ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۱۸۹,۹ میلیمتر می‌باشد.این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت ۲۰۹,۲ میلیمتر ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته ۱۸۰,۸ میلیمتر ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر 6084089 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر