Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، "محمد فهمی" وزیر کشور لبنان گفت رژیم صهیونیستی همیشه به دنبال سوء استفاده از مشکلات داخلی سایر کشور‌ها از جمله لبنان به نفع خود است.

بر این اساس، وزیر کشور لبنان گفت: بحرانی شدن اوضاع سیاسی لبنان به خطرات ناشی از نبود امنیت در کشور افزوده و تنها راه حل ایجاد آرامش و رفاه برای مردم، حل و فصل اختلافات و دستیابی به توافق سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به همه مردم لبنان اطمینان می‌دهم نیرو‌های امنیتی و ارتش برای دفاع از لبنان در مقابل اقدامات تروریستی از سوی هر گروهی تلاش می‌کنند. ما برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه لبنان آماده هستیم.

وی افزود: دشمن اسرائیلی از هرگونه اختلال و نقص در هر کشوری به نفع خود سوء استفاده می‌کند. اسرائیل همیشه به دنبال بهره برداری از منافع خود در داخل لبنان است به ویژه که لبنان با فلسطین اشغالی مرز مشترک دارد.

وی با اشاره به انفجار بیروت ادامه داد: ما به عنوان نهاد‌های امنیتی مأموریت خود را در قبال تحقیقات درباره این انفجار انجام دادیم و این پرونده را به دستگاه قضایی سپردیم و من به خود اجازه نمی‌دهم در حیطه کاری دستگاه قضایی دخالت کنم. دستگاه قضایی در هر کشوری از امور زیربنایی است و اگر دستگاه قضایی در لبنان اصلاح شود، کشور اصلاح می‌شود.

فهمی تصریح کرد: آرزوی گروه‌های تروریستی برای ربط دادن عراق به سوریه و لبنان و دستیابی به دریای مدیترانه هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انفجار بیروت محمد فهمی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم

وزیر خارجه اسپانیا روز دوشنبه گفت که با توجه به خطر گسترش عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح، خواستار برقراری آتش‌بس دائمی در نوار غزه هستند.

به گزارش مشرق، «خوزه مانوئل آلبارس بوئنو» وزیر خارجه اسپانیا امروز (دوشنبه) بر لزوم برقراری آتش‌بس دائمی در نوار غزه و توقف حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه شد.

آلبارس در گفتگو با خبرنگاران پیش از ورود به جلسه وزرای خارجه اتحادیه اروپا گفت: «ما خواستار آتش بس دائمی [در نوار غزه] با توجه به خطر گسترش عملیات نظامی اسرائیل به شهر رفح هستیم».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، وی در این‌باره توضیح داد: «ما خواستار آن هستیم که تمام گذرگاه‌های زمینی یک‌بار برای همیشه جهت کمک رسانی به غیرنظامیان در نوار غزه باز شود».

رئیس دستگاه دیپلماسی اسپانیا ضمن تاکید بر لزوم اجرای راهکار دو دولتی، اظهار داشت: «اگر ما خواهان راه حل سیاسی برای وضعیت خاورمیانه هستیم، به رسمیت شناختن کشور فلسطین کاملا ضروری است».

طبق این گزارش، آلبارس ادامه داد: «راهکار دو دولتی به معنای نهایی کردن صلح و غیرقابل بازگشت بودن [جنگ] و اجتناب از ادامه چرخه خشونت است».

به نوشته الجزیره، وی درباره تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله نیز افزود: «احتمال گسترش درگیری به لبنان ما را نگران می‌کند زیرا ابعاد آن (جنگ) تغییر خواهد کرد و لبنان کشوری شکننده و پرتنش است».

پیش از این نیز «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک نیز گفته بود که درخواست آتش‌بس، آزادی گروگان‌ها و ارسال کمک به غزه، در حالی که کشتار مردم غزه ادامه دارد کافی نیست.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا