Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا صبح فردا (یکشنبه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود تا تکلیف ۱۲ سهمیه آسیایی برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو مشخص شود و طبق برنامه تیم ایران برای کسب سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم ۳ نماینده خواهد داشت و با توجه به قرعه کشی انجام شده شاگردان غلامرضا محمدی مسیری همواری را پیش رو دارند تا بتوانند سهمیه‌های کشورمان را در رشته آزاد تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالک از کویت کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می‌رود در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می‌رود در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.

بنابراین گزارش نفرات راه یافته به دیدار فینال سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.

رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی در مسابقات جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شدند و شاگردان غلامرضا محمدی باید برای ۳ سهمیه باقیمانده تلاش کنند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در این کشتی آذرپیرا با اینکه از نفس افتاده بود اما روی حمله‌های یوشیدا با زیرکی به امتیاز می‌رسید و وقتی داور سوت پایان مسابقه را زد، آذرپیرا روی تشک دراز کشید.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کد خبر 745935

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه را گرفت و المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • جوان به المپیک نرسید
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید