Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:30:01 GMT

آغاز عملیات خرید تضمینی کلزا در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۵۹۷

آغاز عملیات خرید تضمینی کلزا در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ناصری مدیر تعاون روستایی استان ایلام گفت : عملیات خرید دانه روغنی کلزا از اواسط ماه جاری با قیمت هر کیلو گرم به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان شروع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان ایلام  ادامه داد : در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و نیاز کشور به دانه‌های روغنی و برابر ابلاغ سازمان جهاد کشاورزی خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال جاری با مسئولیت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و مباشرت شبکه تعاون روستایی ایلام در قالب ۷ مرکز خرید در شهرستان‌های دهلران و مهران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری اضافه کرد : که از ابتدای شروع عملیات خرید تاکنون بیش از ۵۰۰ تن دانه‌های روغنی کلزا از کشاورزان حوزه جنوبی استان خریداری و ذخیره‌سازی شده است و همچنین پروسه خرید این محصول توسط شبکه تحت پوشش این مدیریت در سراسر استان تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام / غ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی جهاد کشاورزی برداشت کلزا خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با هدف بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان شادگان کار خرید تضمینی گندم در سه مرکز دهستان حسینی، آبشار و دارخوین انجام می‌شود.

فرماندار شادگان اظهار کرد: آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار مزارع در این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی به مشکلات حمل و نقل گندم در شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: با مدیریت مجموعه‌های دست‌اندرکار با انعقاد جلسات مختلف و بازدیدها و بازرسی‌هایی که از سوی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره غله و تعاون روستایی انجام شد در صدد رفع موانع حمل و نقل در مراکز خرید تضمینی گندم هستند.

صالح زاده بیان کرد: امیدواریم پایان برداشت پایان سال زراعی پاییزه و با خرید تضمینی که در سطح مراکز شهرستان شادگان انجام می‌شود، در شهرستان برداشت قابل توجهی صورت بگیرد و در آینده نزدیک شاهد جشن پایان برداشت گندم سال زارعی باشیم.

کد خبر 6085272

دیگر خبرها

  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران