Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

محمود قاسم نژاد، با ابراز تاسف از اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان گیلان، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از امروز به مدت دو هفته شاهد تعطیلی مشاغل و اصناف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان های رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست و افزود: سایر شهرستان های گیلان قرمز هستند.

جانشین ستاد کرونای استان گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

قاسم نژاد در گفت و گو با خبر شبکه باران، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری ها را ناظر بر رعایت تعطیلی ها دانست و عنوان کرد: رسیدگی به تخلفات بر عهده کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی کروناست.

وی از پلمب دو هفته ای واحدهای صنفی متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان ضروری در شهرهای قرمز با ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد؛ البته کارکنان مرتبط با حفاظت فیزیکی از ادارات می توانند حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک و دو نیز در شهرستان های نارنجی فعال هستند، یادآور شد: تردد خودروها از شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شهرهای قرمز و بالعکس ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا خیز چهارم کرونا مشاغل گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب

حجت‌الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیادر همایش اصناف و بازاریان شهرستان خرم‌آباد که در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی اجتماعی تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه به آن به ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد، اظهار کرد: مسئله حجاب با توجه به مستندات در تمدن ایرانی همواره مورد توجه بوده است.
 
وی تاکید کرد: حجاب ارزش مهمی در تعالیم اسلامی دارد و باید در زمینه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای به مقوله حجاب بشود.
به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان مقوله حجاب نیازمند آموزش مداوم به خانواده، مدارس، دانشگاه و جامعه است.
مهدوی نیا گفت: الگو پذیری فرهنگ حجاب نیاز به نهادینه سازی در وجود و باور افراد است و برای رسیدن به این هدف مهم همه گروه‌ها، احزاب، نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های موثر باید پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه در حوزه اجتماع یکی از ویترین‌ها اصناف و بازار است، گفت: بازاریان و اصناف نسبت به نشر فرهنگ و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تبیین فرهنگ حجاب وظیفه موثری دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه حجاب ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی دارد، اظهار کرد: بر همین اساس دشمن از مسائل فرهنگی و دینی استفاده و به اهداف امنیتی و سیاسی خود نفوذ می‌کند.
مهدوی نیا با بیان اینکه طرح عملیاتی نور یک طرح مبارک و مبارزه با طرح عملیاتی اسرائیلی و آمریکایی که سال گذشته شروع کرد، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انتظاری که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اتحادیه‌های صنفی و بازاریان داریم این است که نسبت به آمرین و ناهیان حمایت لازم را داشته باشد.
وی از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های حجاب و عفاف توسط اصناف و بازاریان حمایت و اعلام آمادگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند