Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به خیز بسیار بلند موج جدید بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت : باتوجه به شرایط کنونی و قرمز شدن کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، از همه اصنافی که جزو مشاغل غیرضروری هستند، خواسته ایم تا با تمکین به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : براین اساس، تیم‌های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده و با واحد‌های صنفی متخلف که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهند داشت.

دادستان کرمانشاه از برخورد با سه تالاردار کرمانشاه که نسبت به این مصوبات بی اعتنا بودند خبر داد و افزود: طی روز‌های گذشته سه تالاردار که در شرایط قرمز کرونایی کرمانشاه اقدام به برپایی جشن‌های عروسی با تعداد میهمانان بالا کرده بودند، دستگیر شدند.

او افزود: در مراسم عروسی که در این سه تالار درحال برگزاری بود تعداد بسیار زیادی میهمان دعوت شده بودند که بستری برای انتقال گسترده بیماری کرونا محسوب می‌شد.

کرمی با بیان اینکه این سه تالار تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، ادامه داد: مالکین این تالار‌ها به اتهام اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی و رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستگیر شده‌اند.

او گفت: باتوجه به اینکه استان در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، هیچگونه اغماض و کوتاهی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجهی می‌کنند، نخواهیم داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی پرونده قضایی پرونده تخلف مصوبات ستاد مقابله با کرونا بیماری کرونا سه تالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان

تیمور باقری  در جلسه رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اظهار کرد: در  سال ۱۴۰۲ ، یک هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل در این استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای ، کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان و کمیسیون ماده ۱۴ برای رسیدگی تخلفات مالکین حمل ونقل جاده ای برگزار می‌شود،ادامه داد: از این میزان، تعداد ۳۷۴ مورد در کمیسیون ماده ۱۲، ۵۰۹ مورد در کمیسیون ماده ۱۱ و ۷۸۵ مورد در کمیسیون ماده ۱۴ مورد ، رسیدگی و رای لازم صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل،  رانندگان و مالکین حمل و نقل برون شهری، حمل بار اضافه برظرفیت، جابجایی بار بدون بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، عدم رعایت مقررات  راهنمایی و رانندگی، اخذ کمیسیون اضافی ، نبود تجهیزات ایمنی و .... بوده که احکامی شامل تذکر،جریمه، لغو کارت هوشمند برای  رانندگان و مالکین که دارای سابقه تخلف بوده اند را به همراه داشته است.

باقری در پایان بیان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران  جاده ای می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان