Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدار نقطه نظرات اعضای این کمیسیون و استاندار خراسان رضوی در خصوص آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی این استان مطرح شد. 

حسین امامی‌راد افزود: مصوبات کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوصی افزایش حقوق استادان و معلمان و همچنین اعتباراتی که برای صندوق نوآوری تخصیص یافته بود در این نشست به اطلاع استاندار خراسان رضوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی موارد مغفول مانده در موضوع آموزش عالی نیز تبیین شد تا از ظرفیت خراسان رضوی در این موضوعات استفاده شود. 

نماینده مردم شهرستانهای چناران، بینالود و گلبهار همچنین به شعار سال اشاره و بیان کرد: تولید تنها محدود به کالا و صنایع نیست بلکه دو مجموعه آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی تولید علم دارند و می‌توانند در خصوص مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها موثر باشند. 

وی گفت: بر این اساس پشتیبانی‌هایی که کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی می‌تواند در خصوص تولید داشته باشد به استاندار خراسان رضوی به عنوان بالاترین نماینده دولت در این استان ارائه شد. 

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از روز پنجشنبه گذشته در سفری به مشهد با نوآوری‌های دانشگاه فردوسی مشهدو آموزش و پرورش خراسان رضوی آشنا شده و بازدیدها و نشستهایی در خصوص توانمندیهای این استان داشته‌اند. 

همچنین اعضای این کمیسیون امروز ۲۱ فروردین در آخرین روز سفر خود به مشهد از پارک علم و فناوری خراسان در حومه این شهر بازدید خواهند کرد. 

برچسب‌ها مشهد دانشگاه فردوسی مشهد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گلبهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه فردوسی مشهد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گلبهار اخبار کنکور استاندار خراسان رضوی کمیسیون آموزش آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی نشست هم اندیشی با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در کنار آموزش باید به رویکرد تربیت پرداخته شود و منشا چالش‌ها از غفلت در حوزه پرورش است؛ از این رو، تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود.

محسن نصرپور با اشاره به تبیین بیش از پیش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش، ایده‌ها و سوژه‌های جذاب برای ساخت برنامه و الگو سازی معرفی کند؛ اثر بخش بودن یک کار به فرهنگ سازی دائمی آن بستگی دارد.

وی  بر تشکیل کارگروه مشترک همراه با امضای تفاهمنامه برای تولید محصولات مرتبط با آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: هفتصد برنامه در سطح استان در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

شوشتری با تاکید بیشتر بر تعامل با رسانه ملی، افزود: زنگ سپاس معلم، غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از معلم‌های شاخص، یادمان معلم‌های شهید، جشنواره معلم پژوهنده و گرامیداشت معلم‌های برتر از برنامه‌های این هفته با شعار همه مدیون تو هستیم، است.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان نیز درخواستی مبنی بر ایجاد یک هنرستان در رشته‌های مرتبط با صداوسیما مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی