Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل ارتش گفت: ما به وعده‌های خدا ایمان و اعتماد داریم و این راه نورانی و قوی شدن را تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) با قدرت تا آخر ادامه می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آبیک ، امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نزدیک آمادگاه و پایگاه هوانیروز آبیک ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و خانواده‌های آنها در جریان اقدامات و آمادگی‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش همچنین با حضور در کارگاه‌های تولیدی کوی سازمانی آبیک در دیدار با خانواده‌ها، آنها را مهم‌ترین حامی و پشتیبان رزمندگان ارتش توصیف ‌کرد و گفت: از افتخارات بزرگ ارتش حضور حمایت‌گرانه و موثر خانواده‌های فهیم در همه عرصه‌هاست که از جمله آن موضوع مقابله با شیوع کروناست. لازم به شکر خدا و تشکر از همه شماست که از همان روز اول با حضور در کارگاههای تولید ماسک و لباسهای مخصوص حاضر شدید و در مدت زمان کوتاهی صدها هزار ماسک و لباس برای استفاده آماده کردید و امروز هم در این کارگاههای تولیدیِ شهرک ها، اقدامات بسیار امید بخشی برای افزایش تولید انجام می‌دهید.

فرمانده کل ارتش: نوک پیکان حملات دشمنان در فضای مجازی به سمت ارتش استبازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه هوایی بندر چابهاربازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی

وی همچنین از آماد و پشتیبانی نیروی زمینی به ویژه آمادگاه آبیک که هم در عرصه‌های عملیاتی و هم عرصه‌های مردم یاری مثل زلزله، سیل و کرونا به بهترین وجه در صحنه حاضر هستند قدر‌دانی کرد و افزود: ملت ما هرگز تجهیز 24 ساعته نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی توسط آمادگاه را فراموش نمی‌کند که در آن آماد و پشتیبانی یک حد نصاب دست نیافتنی به جا گذاشت.

امیر سرلشکر موسوی با گرامیداشت یاد شهدای بزرگوار هوانیروز گفت: هوانیروز یک بخش بسیار مهم  و یک سرمایه ملی برای کشور است که در همه عرصه های رزمی و مردم یاری از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز خوش درخشیده است.

فرمانده کل ارتش با تقدیر از ابداعات، نوآوری‌ها، نگهداری و تعمیر در هوانیروز که باعث ارتقاء چشمگیر توان و آمادگی رزمی شده است گفت: همه این افتخارات و موفقیت ها در سایه معنویت و بصیرت و تخصص آحاد رزمندگان هوانیروز است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به بدیهی بودن وجود محدودیت ها، مشکلات و چالش های فرا رو گفت: هیچ کار مهمی بدون مشکل، مانع و چالش نیست.

وی افزود: تصور نشود که صبر به معنای بی‌عملی و سکوت است، صبر به معنای این است که انسان صبور در مسیر حرکت صحیح، در مواجه با چالش ها، موانع و مشکلات، متوقف یا کند و یا منحرف نشود و با ایمان محکم به راه صحیح خود ادامه دهد و مطمئن باشد که خداوند او را یاری خواهد کرد.

فرمانده کل ارتش گفت: ما از روز اول با ایمان و اعتماد به آیه شریفه" وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا" کار خود را شروع کردیم و همه شما شاهد هستید که هر روز برکت و راه جدید و مسیر موفقیت و پیشرفت به روی ما باز می شود، ما به وعده‌های خدا ایمان و اعتماد داریم و این راه نورانی را تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) با قدرت تا آخر ادامه می دهیم.

گفتنی است؛ در این بازدید امیر سرتیپ دوم قربانی، فرمانده هوانیروز  و امیر سرتیپ دوم عزیزی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری در نشست علنی صبح امروز(سه‌شنبه، ۴اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با سلام و درود به ارواح پاک شهدا خصوصا اما شهدا و شهدای راه حق و حقیقت و بخصوص شهدای فلسطین و غزه که در این مدت بعد ازعملیات طوفان الاقصی یعنی ۱۵ مهر سال گذشته، رژیم اشغالگر قدس بیش از ۳۴ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساندند که ۴۰درصد از آنها کودکان و مابقی از زنان و مردان بی‌‎پناه و مظلوم هستند که توسط جنایتکاران استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به خاک و خون کشیده شدند.

بنا به روایت خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: به لطف خداوند بعد از عملیات شگفت‌انگیز و موفقیت‌آمیز رزمندگان حماس و مردم غزه و مقاومت ۲۰۰ روزه تا امروز و عدم موفقیت و ناامیدشدن و حقارت رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه جانبه آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر با کمک‌های بسیار زیاد خود به ارتش شکست خورده رژیم اشغالگر به علت استیصال و درماندگی و سردرگمی نتانیاهو و فرماندهانش دچار اشتباه بزرگی شد که دستور حمله به کنسولگری ایران در سوریه را صادر کرد که موجب شهادت سرداران عزیزمان زاهدی و رحیمی و یارانش شدند.

وی تصریح کرد: این اقدام عجولانه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود فلذا حق ایران اسلامی عزیز این بود که اقدامات متقابل با اعلام صریح فرمانده معظم کل قوا به مردم سراسر کشور باید عملی می‌شد و با اینکه به ظاهر چند روز به تاخیر افتاد به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتردر عمل نشان داده می‌شود به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با بکارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این عملیات آنچنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خصوصا نیروی هوافضای سپاه بزرگترین عملیات ترکیبی پهپادی و انواع و اقسام موشکی با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا که در یکی دو سال گذشته روزنامه آمریکایی یو اس ای دی تو دی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بودند بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم، فلذا سر عقل آیید و دچار اشتباه دیگری نشوید و از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوزها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذارکنید و الا از این به بعد بدانید که اگر اشتباه و خطایی کنید قطعا عملیاتی به مراتب بزرگتر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه شما انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تقدیر و تشکر از فرمانده محترم فراجا و نیروهای در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند به همه عزیزان خداقوت می‌گوییم و انشالله که موفق و موید باشید و ما هم از شما عزیزان حمایت می‌کنیم .

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898639

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز