Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@10:08:50 GMT

سه هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۴۱۵

سه هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که امسال با مانع زدایی از مسیر اجرای آنها در تلاش هستیم طرحهایی را که اثربخشی بیشتری دارند هر چه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

به گزارش قدس آنلاین، سید کمال الدین میرجعفریان افزود: امسال با توجه به نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مشخص شده است و در صورت برداشتن موانع از مسیر راه، ۴۰ تا ۵۰ درصد طرحهای نیمه تمام به سرانجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: اگر فقط مشکلات ۳۰ درصد از طرح‌های نیمه تمام رفع شود و به نتیجه برسد بهتر از آن است که طرحهای نیمه تمام چند سال باقی بماند و هزینه های بسیار برای نگهداری از آنها به دولت تحمیل شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: موانع مسیر اجرای هر یک از طرحهای نیمه تمام شناسایی و تجمیع شده و به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداریهای هر یک از شهرستانهای محل اجرا ابلاغ شده است. وی افزود: در تعطیلات نوروز امسال به همراه استاندار خراسان رضوی، پنج شهرستان، ۱۹ شهر و ۲۵ روستا مورد بازدید قرار گرفت که نتیجه این بازدیدها ارایه مصوباتی برای رفع مشکلات و توسعه هر یک از شهرستانها بود. میرجعفریان ادامه داد: با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مشخص شده و همه دستگاه های اجرایی با روحیه جهادی و پیگیری های مضاعف عمل خواهند کرد تا شاهد ارتقای بیشتر شاخص های بهره مندی استان در تمامی شهرستانها باشیم. وی گفت: در سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرحهای نیمه تمام دو بخش حمل و نقل و آب و فاضلاب استان اختصاص یافت که باید دستگاه های اجرایی پیگیری های لازم را برای جذب این اعتبارات داشته باشند. معاون استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با اعتباراتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در سال جاری برای طرحهای نیمه تمام اختصاص می یابد، شاهد تسریع در اجرای آنها باشیم. انتهای پیام/ منبع:ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح نیمه تمام خراسان رضوی معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی طرحهای نیمه تمام نیمه تمام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی