Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بوئین زهرا از تکمیل ظرفیت بیمارستان امیر المومنین (ع) شهرستان بوئین زهرا از بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی در این باره اظهار داشت: موج چهارم کرونا به مراتب از موج پاییز گذشته شدیدتر و دامنه آن گسترده تر است به نحوی که فقط طی یک هفته گذشته بیش از ۵۴۴ نفر در سطح شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوئین زهرا افزود: همین عامل موجب شده بیمارستان امیر المومنین (ع) مملو از بیمار کرونایی شود و دیگر تخت خالی برای بستری بیماران وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت پیک چهارم افزایش ۴۶ درصدی شهروندان زیر ۴۰ سال به بیماری کروناست.

آقاعلی در پایان گفت: از شهروندان استدعا داریم میهمانی ها را خاتمه و از منزل خارج نشوند و در صورت اضطرار حتما از ماسک استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری بوئین زهرا بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری

فرماندار ساری در پی بازدید استاندار مازندران از پل فجر ساری از نیاز ۳۰۰۰ ریالی اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران عصر امروز _شنبه اول اردیبهشت _ در بازدید از پل فجر ساری با اشاره به بهره‌مندی ظرفیت بالای گردشگری این پروژه در این شهرستان اظهار کرد: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی، این منطقه را متحول می‌کند، بنابراین طی مدت ۲۴ ساعت آینده عملیات تعریض و بهسازی این پل آغاز شود.

وی افزود: برای بهره‌برداری راه موقت جهت اتصال به این پل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در این بازدید با بیان اینکه برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور بهره‌برداری از پل فجر نیاز است تا قراردادی میان پیمانکار و شهرداری فرح‌آباد منعقد شود تا کار تعریض، به‌سازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود، عنوان کرد: برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین‌های این منطقه تملک شود.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه‌ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود، یادآور شد: برای اصلاح، تعریض و به‌سازی راه موقت این پل نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

نوبخت خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به‌صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح‌آباد قرار می‌گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

کد خبر 746408

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت