Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران صبح امروز طی گفت‌وگویی از آزادسازی ۹۰ کیلومتر از کل نوار ساحلی متصرفه و قرار گرفتن ۴۰۸ کیلومتر از نوار ساحلی استان در اختیار عموم خبر داد.

وی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال از پیگیری مجدانه این شورا در آزادسازی سواحل،اظهار کرد: با تلاش‌های اعضای شورای حفظ حقوق‌بیت‌المال و دیگر سازمان‌های مرتبط در سال گذشته ۴۰۸ کیلومتر از نوار ساحلی مازندران در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری خاطرنشان کرد: به دستور و تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر آزادسازی سواحل دریای خزر به‌ویژه آزادسازی مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه قضائیه، جلوگیری از تخریب و آلودگی سواحل، توسعه پایدار در مناطق ساحلی، تضمین حق بهره‌برداری عمومی از سواحل و ساماندهی استفاده از سواحل کشور بر اساس ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه در قالب طرح جامع ساماندهی سواحل کشور وظیفه همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری مازندران، یادآور شد: در همین راستا آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل مجتمع رفاهی و تفریحی قوه قضاییه در ساری نیز پیش‌تر انجام شد و این امر بیانگر اراده قوی دستگاه قضا برای آزادسازی سواحل شمال کشور است.

این مسؤول از تلاش جدی دستگاه قضایی در آزادسازی بقیه اراضی ساحلی که حدود  ۱۶ کیلومتر آن توسط نهادهای دولتی و ۲۳ کیلومتر توسط اشخاص حقیقی تصرف شده خبر داد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت‌المال مجدانه پیگیر آزادسازی سواحل برای عموم بوده و عملیات اجرای آن با همکاری دستگاه‌های مربوط آغاز شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران آزادسازی سواحل آزادسازی سواحل نوار ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف ساکن چیست؟  

 سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و گفت: تخلف ساکن عبارت است از اینکه راننده خودروی خود را در محلی بسیار نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و راننده هم گاهی در داخل آن می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک و بر هم ریختن نظم و امنیت عبور و مرور برای دیگر خودرو‌ها در آن محدوده شده است.

این مقام انتظامی  بیان کرد: دقیقا در ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع می‌باشد را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: کسانی که در آزمون آئین نامه شرکت می‌کنند هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود بدانند که جواب توقف در حریم تقاطع‌ها در چه فاصله‌ای ممنوع می‌باشد؟ ۱۵ متر است، یعنی در تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها توقف ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : حتی شیر‌های آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتشنشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • آب‌های جنوب از فردا مواج و متلاطم می‌شود
  • سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم می شود
  • خلیج‌ فارس در سواحل بوشهر مواج شد