Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:15:22 GMT

جریمه نخست‌وزیر نروژ به دلیل شرکت در جشن تولد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۵۲۱

جریمه نخست‌وزیر نروژ به دلیل شرکت در جشن تولد

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پلیس نروژ نخست‌وزیر این کشور را به دلیل رعایت نکردن مقررات کرونایی جریمه کرد.

رئیس پلیس در جریان یک نشست خبری گفت که ارنا سولبرگ ۲۰ هزار کرون نروژ جریمه شده است. نخست‌وزیر نروژ ماه گذشته جشن تولدش را با حضور ۱۳ عضو خانواده‌اش برگزار کرد و مدتی بعد از این اقدام خود عذرخواهی کرد، ولی با این حال جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی نروژ نخست وزیر مقررات کرونایی جریمه اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • (ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی