Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:27:43 GMT

تحقیقات اروپا از واکسن «جانسون و جانسون» در پی لخته شدن خون

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۵۷۶

تحقیقات اروپا از واکسن «جانسون و جانسون» در پی لخته شدن خون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس استاندارد، پس از آنکه اعلام شد ۴ دریافت کننده واکسن کووید١٩ جانسون و جانسون دچار لخته خونی شدند و یکی از آنها فوت کرده، رگولاتورهای اتحادیه اروپا تحقیقاتی درباره واکسن مذکور انجام می‌دهند.

«کمیته ارزیابی ریسک دارویی»، زیرمجموعه آژانس دارویی اتحادیه اروپا، روز گذشته فاش کرد ٣ نفر در آمریکا پس از دریافت واکسن جانسون و جانسون دچار لخته خونی شدند، علاوه بر آنها فرد دیگری که در آزمایش‌های بالینی شرکت کرده بود نیز با این عارضه مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل این کمیته تحقیقاتی درباره واکسن انجام می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست این واکسن به ایجاد لخته‌های خونی منجر شده است یا خیر. از سوی دیگر شرکت سازنده واکسن نیز اعلام کرده از نزدیک با کارشناسان و رگولاتورها همکاری می‌کند تا اطلاعات به دست آمده ارزیابی شوند. اما تاکنون تعداد محدودی از عوارض جانبی رصد شده اند.

این تحقیقات در حالی انجام می‌شود که اعضای اتحادیه اروپا مشغول آماده سازی هستند تا واکسن جانسون و جانسون را به جمع محصولات مورد استفاده خود بیفزایند. البته در ١١ مارس واکسن توسط آژانس دارویی اروپا تأیید شده، اما هنوز توزیع نشده است.

کد خبر 5185276 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا جانسون اند جانسون عوارض جانبی اتحادیه اروپا حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان گوگل فیس بوک تحقیقات علمی حکمرانی فضای مجازی موبایل نوآوری فضای مجازی شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا فناوری نانو شرکت اسپیس ایکس جانسون و جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم

 گیاهان بسیار زیادی برای درمان انواع مشکلات روده در طب سنتی وجود دارد که همه ما از گذشته با آن‌ها آشنا هستیم و حداقل یک بار از آن‌ها استفاده نموده ایم.

هر یک از گیاهان دارویی اثر درمانی مفیدی بر عملکرد روده دارند برای مثال برای درمان اسهال و یبوست باید براساس طبع خود از گیاه‌های دارویی استفاده شود.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه