Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@23:35:19 GMT

گفت‌وگوی قطرو آمریکا درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۵۹۵

گفت‌وگوی قطرو آمریکا درباره ایران

وزیران خارجه قطر و آمریکا شامگاه جمعه تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کردند. ناطقان:  «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر شامگاه جمعه تماس تلفنی از «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا دریافت کرد.




به گزارش شبکه خبری الجزیره، وزرای خارجه قطر و آمریکا در این تماس تلفنی درباره عراق، افغانستان و ایران گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه قطر چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: «خواهان بازگشت آمریکا و ایران به توافق هسته‌ای و سپس شکل دادن به اساس و پایه گفت‌وگوهای منطقه‌ای میان ایران و کشورهای منطقه هستیم... ما در ارتباط مستمر با دولت ایران هستیم و رایزنی‌ها میان دو کشور چه برای ایجاد یک فضای مثبت در راستای بازگشت به توافق هسته‌ای و همچنین آغاز گفت‌وگوهای منطقه‌ای ادامه دارد و لزوم گفت‌وگوهای منطقه‌ای مسأله‌ای است که امیر قطر بارها در نشست‌های جهانی بر اهمیت آن تأکید کرده است.» (جزئیات بیشتر)

وزیر خارجه قطر سپس گفت که طرف ایرانی واکنش مثبتی به آغاز گفت‌وگوهای منطقه‌ای نشان داده است، اما در خصوص مسأله هسته‌ای هنوز مقدمات و امور در این خصوص آماده نیستند.
منبع: فارس برچسب ها: ایران ، ناطقان ، وزارت ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران ناطقان وزارت امریکا گفت وگوهای منطقه ای وزیر خارجه خارجه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا همزمان با حملات سپاه

همزمان با حمله گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، ضمن تشریح جزئیات این حمله از حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همزمان با حملات موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی - که در واکنش به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران صورت پذیرفت- در تماسی تلفنی با لوید آستین همتای آمریکایی خود گفتگو کرد.

گالانت در این گفتگوی تلفنی، آستین را از آخرین تدابیر نظامی اسرائیل در واکنش به حملات بامداد شنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی مطلع ساخت و از حمایت‌های کاخ سفید از این رژیم در برابر ایران قدردانی کرد.

این در حالی است که شبکه کان ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز از گفتگوی تلفنی قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خبر داده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 744268

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • گفت‌وگوی بلینکن با وزرای خارجه خاورمیانه درباره حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت وگوی امیر عبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا هم‌زمان با حملات سپاه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا همزمان با حملات سپاه