Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:53:31 GMT

۱۴۲۳۴ نفر در جهرم و خفر به کرونا مبتلا شده اند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۷۲۱

۱۴۲۳۴ نفر در جهرم و خفر به کرونا مبتلا شده اند

ارجمند از افزایش بیماران کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۴ هزار و ۲۳۴ نفر خبر داد.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۱۴ هزار و ۲۳۴ نفر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون بیش از ۱۲ هزار شهروند جهرمی را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد بستری ها در بیمارستان پیمانیه جهرم به ۶۱ نفر رسیده است، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از جهرم، ۱۰ نفر از خفر، پنج نفر از سیمکان و یک نفر غیر بومی در پیمانیه بستری شده اند. 

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۴۰ هزار و ۱۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ۱۳ هزار و ۱۵۴ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم همچنین، شمار بیماران در قرنطینه را ۸۵۳ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۶۱ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۵۵ بیمار در بخش های عمومی و  ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۴ بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شده اند، اذعان کرد: همچنین ۲۸ بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه خوشبختانه کرونا در روز گذشته تلفاتی را به همراه نداشته است، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به ۱۸۵ نفر رسیده است.

 

وی به وضعیت شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شرایط به هیچ عنوان عادی نیست، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مردم شهرستان هشدارها را جدی نمی گیرند. 

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کنند چرا که مراجعه دیرهنگام یکی از عوامل مهم مرگ و میر بر اثر کرونا است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم جهرم و خفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، غار سنگ شکنان جهرم با نام‌های سنگ اشکن، سنگ شکن، سنگ تراشان و سنگ شکنان در جهرم شناخته می‌شود که در سه کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
این غار با برداشت سنگ به وسیله ابزار سنتی سنگ شکنی در طی سالیان زیاد تشکیل شده و به عنوان بزرگترین غار دستکند جهان محسوب می‌شود.
غار سنگ شکنان جهرم ۳۵۰ متر طول و ۱۵۰ متر عرض و بیش از ۱۰۰ ستون سنگی بزرگ و کوچک دارد که هر چه به انتهای غار نزدیک می‌شویم ارتفاع سقف کمتر و در انتهای غار به کمتر از یک متر می‌رسد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور