Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:22:45 GMT

فعالیت تمام مدارس جهرم به صورت حضوری ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۷۲۵

فعالیت تمام مدارس جهرم به صورت حضوری ممنوع شد

نیک فر گفت: درب تمام مدارس شهرستان جهرم بسته بوده و کادر اجرایی مدارس به صورت دورکاری فعالیت های آموزشی و پرورشی را رصد می کنند.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان جهرم از نارنجی به قرمز فعالیت کادر اداری آموزش و پرورش جهرم به صورت یک سوم حضور همکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: از همشهریان تقاضا داریم از مراجعه حضوری به مدارس خودداری کرده و کارهای خود را به صورت تلفنی و غیر حضوری از طریق سامانه ها پیگیری کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین درب تمام مدارس شهرستان جهرم بسته بوده و کادر اجرایی مدارس به صورت دورکاری فعالیت های آموزشی و پرورشی را رصد می کنند.

 

نیک فر خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی صرفاً کارکنانی که حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی  رابه عهده دارند حضور پیدا می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه آموزش مجازی در مدارس تعطیل نیست، گفت: آموزش ها به صورت غیر حضوری و از طریق نرم افزارهای آموزشی همچون شاد و مدرسه تلویزیونی ایران ادامه پیدا می کند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهرم تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب میزانی با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6084096

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است