Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@14:40:09 GMT

سفر پرسپولیسی‌ها با جیب خالی به هند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۷۳۵

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ راهی کشور هند می‌شود تا خود را برای این مسابقات آماده کند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز با پرواز چارتر به هند می‌روند همچنان بابت عدم دریافت مطالبات فصل جاری خود گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که در جلسه هفته گذشته جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه با سرخپوشان نیز در میان گذاشته شد تا سمیعی به بازیکنان این تیم قول بدهد تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته تا بتواند بخش دیگری از مطالبات را تا دو هفته آینده پرداخت کند. از این رو مدیرعامل پرسپولیس در تهران ماندنی شد تا بتواند منابع مالی لازم را برای پرداخت پول به اعضای تیم فراهم کند. سمیعی قصد دارد حدود ۱۰ روز دیگر با جیب پر از پول به هند رفته تا ضمن بررسی شرایط اردوی این تیم مبلغی را نیز بین بازیکنان تقسیم کند.

رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم‌های فوتبال پرسپولیس، گوا هند، الریان قطر و الوحده امارات از ۲۵ شهریورماه در گوا برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد

 محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال ۸۹ هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد