Web Analytics Made Easy - Statcounter

سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: ماه آینده در مسابقات شمشیربازی مسکو شرکت کنیم و به طور حتم در این مسابقات هم اتفاقات خوبی رقم خواهیم زد.

محمد رهبری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و وضعیت آمادگی خودش اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و من در وضعیت خوبی به سر می‌برم. ما یک سال مسابقه نداشتیم و جام جهانی مجارستان اولین رقابت برون مرزی تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این مسابقات امتیازات خوبی داشت و برای شمشیربازانی که سهمیه المپیک دریافت نکرده بودند از اهمیت زیادی برخوردار بود. خوشبختانه با آرامش خاطر در این مسابقات حضور یافتیم و، چون سهمیه خود را تثبیت کرده بودیم، هدفمان کسب آمادگی بیشتر قبل از حضور در المپیک بود.

سابریست تیم ملی شمشیربازی درخصوص عملکردش در جام جهانی مجارستان تصریح کرد: پس از یک سال دوری از مسابقات نتیجه قابل قبولی گرفتیم و برای اولین بار چهار شمشیرباز ایران در بین ۳۲ نفر نهایی قرار گرفتند. من نیز به جمع ۱۶ سابریست برتر راه یافتم و اولین بار بود که وارد این جدول می‌شدم. توانستم حریف آمریکایی خود که رنکینگ ۳ دنیا دارد را شکست دهم. البته حریف آمریکایی با وجود اینکه به من باخت، اما پس از این مسابقات رنکینگ ۲ را به دست آورد.

وی افزود: سابریست آمریکایی یکی از بهترین‌های دنیا بود، اما توانستم این ورزشکار را شکست بدهم و از عملکردم راضی هستم. به نظرم این مسابقات محک خوبی بود و در کل از خودم راضی هستم. بعد از مسابقات مجارستان برای المپیک توکیو برنامه ریزی کردم تا بتوانم روند رو به رشدی در المپیک داشته باشم.

ملی‌پوش شمشیربازی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی هم در غیاب عابدینی و پاکدامن که دو نفر اصلی و باتجربه تیم ملی هستند، با حریفانه روبرو شدیم و با تیم جوان‌تر در این مسابقات حضور یافتیم. توانستیم تیم فرانسه که یکی از مدعیان کسب سهمیه المپیک بود را با اختلاف شکست دهیم و بعد از آن تیم‌های لهستان و مصر را بردیم و وارد جدول ۸ تایی شدیم و توانستیم مقام ششم را به دست آوریم. همچنین بازی پایاپایی با تیم کره جنوبی که رنک یک دنیا را دارد، انجام دادیم. به نظرم با حضور مجتبی عابدینی و علی پاکدامن می‌توانیم تیم کره جنوبی را در بازی‌های بعدی شکست دهیم.

رهبری در پایان گفت: چند ماه بعد باید در رویداد بزرگی همچون المپیک شرکت کنیم و به همین علت برنامه‌هایمان روی ریتم قرار دارد و قرار است ماه آینده در مسابقات شمشیربازی مسکو شرکت کنیم و به طور حتم در این مسابقات هم اتفاقات خوبی رقم خواهیم زد. رسیدگی‌ها به ورزشکاران خوب است و شمشیربازی روند رو به رشدی دارد و می‌تواند همیشه روی سکو‌های جهانی بدرخشد.

بیشتر بخوانید: فخری: به دنبال کسب ۱۲ تا ۱۸ سهمیه دیگر المپیک هستیم/ تعویق المپیک نمی‌تواند به سود یا ضرر هر کشوری باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شمشیربازی محمد رهبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمشیربازی فدراسیون شمشیربازی محمد رهبری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • دیوید تیلور عددی نبود!