Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، بیست و یکم فروردین، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/01/21؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

فولاد ایران - العین امارات؛ به امید حضور نماینده چهارم / پیش بازی

فولاد ایران و العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ آخرین ال کلاسیکوی فصل، تعیین کننده تر از همیشه

رئال مادرید و بارسلونا در آخرین ال کلاسیکوی فصل 2020/21 به مصاف هم خواهند رفت تا بعد از آن تنها 9 هفته برای تعیین سرنوشت قهرمانی فرصت باقی بماند. این دیدار جدال تیم های دوم و سوم جدول است.

فلورنتینو پرز نامزد انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید شد / رسمی

فلورنتینو پرز که از سال 2009 ریاست باشگاه رئال مادرید را بر عهده دارد، در انتخابات ریاست این باشگاه شرکت خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از football espana، فلورنتینو پرز نامزد انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید در سال 2021 شد. تاکنون پرز تنها نامزد ریاست این باشگاه بوده است و در صورتی که تا روز دوشنبه شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات اقدام نکند، او به طور رسمی ریاست این باشگاه اسپانیایی را تا سال 2025 بر عهده خواهد داشت.

متئو لاهوز مصدوم شد؛ خیل مانزانو ال کلاسیکو را سوت می زند

چند روز پیش اعلام شد آنتونیو متئو لاهوز، قضاوت این ال کلاسیکو را برعهده خواهد داشت اما با تصمیم کمیته داوران فوتبال اسپانیا، به خاطر مصدومیت عضلانی متئو لاهوز، قضاوت دیدار رئال مادرید و بارسلونا در هفته 30 لالیگا به خسوس خیل مانزانو سپرده شد. 

امید ابراهیمی بازیکن آزاد شد

الاهلی قطر با شکست برابر الدحیل کارش در لیگ ستارگان قطر به پایان رسید. امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی که در این بازی نیز حضور داشت، با پایان یافتن این بازی و اتمام کار تیمش در رقابت های این فصل، بازیکن آزاد شد.

به گزارش طرفداری؛ قرارداد امید ابراهیمی با الاهلی تا آخر فصل جاری بود و با پایان یافتن فصل، امید ابراهیمی نیز بازیکن آزاد شد.

صبحانه ورزشی 1400/1/21؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 9 آوریل 2021 جسی لینگارد:
به مناسبت 7 میلیونی شدن صفحه اینستاگرامم، این سه کیت را اهدا می کنم. باید یکی از گل های من برای وست هم را بازسازی کنید و با تگ کردن من بفرستید. بعد از بازی نیوکاسل قرعه کشی می کنیم لواندوفسکی:
به زودی می بینمتان

 

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی سعید آذری و مربیان فولاد آرش برهانی در خندوانه

 

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امید ابراهیمی صبحانه ورزشی رئال مادرید متئو لاهوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری استان به ریاست حضرت آیت الله دکتر رئیسی، رییس جمهور در سالن همایش های بین المللی شهید سلیمانی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور با برکت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور، به استقبال گرم و پرشکوه و پرشور مردم استان اشاره داشته و همراه با قدردانی از آحاد مختلف مردم، گفت: سفر قبل ، ۱۴۵ مصوبه و ۲۴ دستور ویژه ریاست جمهور را برای استان به همراه داشت که ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و اقتصادی برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود:بالغ بر ۱۰۶ درصد از مصوبات حوزه عمرانی و ۷۵ درصد از مصوبات حوزه اقتصادی سفر دور اول ریاست محترم‌ جمهوری به استان تاکنون محقق و اعتبارات تخصیص یافته هزینه شده است.

هاشمی ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان، ۳۶ هزار مورد درخواست و نامه مردمی واصل شد که تمامی این موارد پیگیری و به نتیجه رسید.

وی همچنین عنوان داشت: یک هزار و ۱۵۸ واحد قطعه زمین رایگان ۲۰۰ متری در بهترین نقاط شهرها برای متقاضیان واجد شرایط فرزند آوری در این سفر اهدا می شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته، خوشخبتانه‌ حتی یک واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل و یا به تملک بانک در نیامد.

وی بیان داشت: تاامروز نیز ۲۰۱ واحد صد درصد راکد به چرخه تولید بازگشته که زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر راه فراهم نمود.

هاشمی اضافه کرد:امروز و با حضور رئیس جمهور فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید برق توسط این مجموعه بالغ بر ۳۶۶ مگاوات افزایش یافت.

استاندار سمنان تصریح کرد: کسب رتبه دوم تحقق شعار سال در سال گذشته، رشد ۱۱۰ درصدی شرکت های دانش بنیان، ثبت رشد اقتصادی ۵.۷ درصد ، کاهش تورم، اجرای مطلوب نهضت ملی مسکن و ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال احداث تاکنون، کسب رتبه برتر تعهد ایجاد اشتغال، تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز بازار، رشد ۲۷ درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی، رشد نفوذ اینترنت در روستاها، سفر به بیش از ۴۰۰ روستا و برگزاری دیدار چهره به چهره از جمله دستاورد های دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی همچنین افزود: استان سمنان در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار داشته و سالانه میزبان بالغ بر ۲۰ میلیون مسافر هستیم که نیازمند خدمات، اسکان و امنیت هستند.

استاندار سمنان در پایان گفت: بحث تنش و کمبود آب یکی دیگر از مطالبات مردم استان است که انشالله مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896947

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • چند خبر ورزشی
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!