Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی تصمیم رژیم صهیونیستی برای عدم همکاری با دیوان کیفری بین الملل درباره تحقیقات درخصوص وضعیت فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: مخالفت دولت رژیم صهیونیستی با همکاری با تحقیقات دیوان کیفری بین الملل بیانگر منطق لجبازی و کارشکنی در تعامل با نهادها و قطعنامه‌های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم گفت: رژیم صهیونیستی به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی یک رژیم فراقانونی است و این آزمونی برای نهادهای بین المللی جهت اجرای قطعنامه‌هایشان و تحقق عدالت و مجازات مجرمان است.

داوود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: دولت اسرائیل مثل همیشه از هرگونه مجازات حقوقی و قضایی درباره ارتکاب جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین فرار می‌کند. موضع اسرائیل پیامی علیه عدالت بین المللی است. این سرکشی واضح از سوی رژیم اسرائیل به حمایت آمریکا از طریق حمایتش از تروریسم دولتی اسرائیل متکی است.

شهاب تأکید کرد: مردم فلسطین به حق مشروع خود درباره دفاع از خودشان و مقابله با تروریسم اسرائیل با استناد به تمام قوانین و منشورها پایبند هستند.

در این راستا جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: مخالفت رژیم اشغالگر با تعامل با دیوان کیفری بین الملل تحقیر کردن جامعه بین المللی و عدالت بین المللی است. باید صدای عدالت بین المللی برای حمایت از ملت‌ها در برابر گروه‌های فاشیست و جنایت‌های شنیعشان که به حد جکایت‌های جنگی و ضد بشری می‌رسد، بلند شود.

روز پنجشنبه دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با تصمیم دیوان کیفری بین الملل برای تحقیقات درباره وضعیت فلسطین همکاری نمی‌کند.

این دادگاه ماه میلادی گذشته نامه‌ای را در این راستا برای رژیم صهیونیستی فرستاد و یک ماه به این رژیم برای پاسخگویی مهلت داد.

قرار است این دادگاه درباره ارتکاب جنایت‌های جنگی و ضد بشری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تحقیق کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين رژيم صهيونيستي دیوان کیفری بین الملل رژیم صهیونیستی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب صحنه‌هایی از عملیات روز یکشنبه خود در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 844793 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال تعمیق است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت