Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورکاوریان گفت: با انجام بیش از ۲۶۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی در روز جمعه، ۱۵ مورد تذکر کتبی و ۶۵ مورد تذکر شفاهی و تعداد هفت واحد پلمپ و دو مورد فرم تخلف تنظیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورکاویان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیشابور صبح امروز در جمع گفت‌وگو با صبح توس گفت: در سومین روز از حالت قرمز کرونای شهرستان بازرسین همچنان با قدرت در سطح بازار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه ۲۰ فروردین در دو نوبت صبح و بعدازظهر بیش از سه گرئه بازرسی و نظارتی مشترک با حضور دستگاه‌های مربوطه، دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در سطح بازار حضور داشتند و بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت کردند.

پور کاویان تأکید کرد: در بازدید و نظارت شب گذشته بیش از ۲۶۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شد که به ۱۵ مورد تذکر کتبی و ۶۵ مورد تذکر شفاهی و تعداد هفت واحد پلمپ و دو مورد فرم تخلف تنظیم شد.

رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور گفت: همشهریان می‌توانند شکایات خود را با تلفن ثابت ۱۲۴ شکایات صنفی و تلفن ۱۹۰ دانشکده علوم پزشکی شکایات بهداشتی را اعلام تا بازرسین در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مورد تذکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: این حریق بامداد امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در ساعت ۵:۲۲ دقیقه  روی داد که با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم های اطفاء حریق ایستگاه مرکزی بلافاصله به محل حادثه در خیابان ابوذر اعزام شدند.

حسین صادقی افزود: پس از حضور تیم های اطفاء حریق و بررسی صحنه، حریق به صورت کامل اطفاء شد.

 وی گفت: بررسی علت بروز حادثه به واحد کارشناسی سازمان ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد