Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس پیشین فدراسیون فوتبال از شهاب عزیزی خادم انتقاد کرد

داریوش مصطفوی رییس پیشین فدراسیون فوتبال از انتخاب ‌های عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، داریوش مصطفوی درباره انتقاداتی که به فدراسیون فوتبال وارد می ‌شود به تسنیم گفت:

همیشه گفته‌ام کاندیداهای فدراسیون وقتی می‌خواهند رئیس شوند باید اهداف‌شان را بگویند تا همه بدانند می‌خواهند چه کاری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جزو کسانی بودم که تا لحظه آخر از بهاروند حمایت کردم ولی عزیزی خادم را با اینکه مدتی در فدراسیون بوده، خیلی نمی‌شناختم. او دوره‌ای عضو هیئت رئیسه بوده و احساس می‌کردم وقتی اینقدر به دنبال ریاست فدراسیون است، حتماً برنامه‌ای دارد.

مصطفوی عنوان کرد:

یک مدیر باید برنامه داشته باشد ولی من برنامه‌ای در فدراسیون فوتبال نمی‌بینم. اگر برنامه‌ای وجود دارد و من آن را نمی‌فهمم، مقصر من هستم و باید عذرخواهی کنم ولی اگر برنامه‌ها را جامعه هم نمی‌فهمد، دیگر مشکل از جامعه نیست و مقصر رئیس فدراسیون است. در این سال‌ها به جز در دوره آقای دادکان که اعضای فدراسیون خیلی سیاسی بودند، کدام رئیس فدراسیون با وزیر امور خارجه ملاقات داشته است؟ وقتی در فدراسیون کار، سیاسی شروع می‌شود تا انتهای آن مشخص است.

مصطفوی با اشاره به مسئولیت سخت اداره این فدراسیون یادآور شد:

درست است ابتدای کار عزیزی خادم است ولی قبل از انتخابات گفتم رئیس بعدی فدراسیون با اطلاع از وضعیت فدراسیون برای هدایت آن کاندیدا شده است. گفتم کسی که انتخاب می‌شود حق ندارد بعداً از بدهکاری فدراسیون گلایه کند. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود، از قبل می‌دانستند که کار تیم ملی سخت شده و با همین شرایط مسئولیت قبول کردند.

رییس پیشین فدراسیون فوتبال راجع به انتصابات اخیر شهاب‌ الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، گفت:

در کشوری که این همه آدم بزرگ وجود دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند،‌ انتصابات عجیبی انجام شده است. در فوتبال یک کشور همه چیز، در تیم ملی خودش را نشان می‌دهد. باید فوتبال ایران در مسیری قرار بگیرد که بتواند بحرین و عراق را شکست دهد ولی هیچ برنامه‌ای که بتوانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم وجود ندارد یا حداقل من نمی‌بینم.

مصطفوی تاکید کرد:

یک بچه 4 ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند. ما با کسی تعارف نداریم. آقایی که به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب شده می‌تواند آزمون، طارمی، بیرانوند و انصاری‌‌فرد و حاج‌صفی را مدیریت کند؟ آیا بازیکنان، خورشیدی را بهتر می‌فهمند یا زبان اشاره حشمت مهاجرانی و محمد خاکپور را؟ من اصلا درباره انتصابات فدراسیون حرفی ندارم ولی اگر زمانی کار گیر کرد، حرف‌های زیادی به عنوان یک فوتبالی که 60 سال پیش بازیکن تیم ملی بوده دارم و از حق کشورم نمی‌گذرم.

رئیس پیشین فدراسیون با بیان اینکه «شأن فوتبال ما خیلی بالاتر از این حرف‌هاست» گفت:

با وجود این همه آدم‌ بزرگ و پیشکسوت و چهره بین‌المللی که داریم، با این تصمیمات، دستی دستی تیم ملی را از جام جهانی کنار می‌گذاریم. این نشان می‌دهد رئیس فدراسیون فوتبال اصلاً در باغ نیست. همیشه گفته‌ام افراد اول باید کار کنند، بعد آنها را قضاوت کنیم ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست.

مصطفوی با بیان اینکه «اصلا توقع این انتخاب‌ها را در فدراسیون فوتبال نداشتم» یادآور شد:

عنوان سرپرست تیم ملی باید جایگاه خیلی بالاتری داشته باشد. همه بازیکنانی که در تیم 98 حضور داشتند می‌توانند سرپرست تیم ملی باشند. نیما نکیسا که تحصیل‌کرده است، نمی‌توانست سرپرست تیم ملی باشد؟ واقعاً حشمت مهاجرانی نمی‌توانست به تیم ملی کمک کند؟ ما افراد محترم بسیاری داریم اما از این تصمیمات از خواب می‌پرم، چون دستی دستی همه چیز را از بین می‌بریم.

مصطفوی گفت:

شاید انتخاب‌ها تیری در تاریکی است ولی اگر این تیر‌ها به هدف هم بخورد این انتصاب‌ها مورد قبول مردم نیست. باید همه ایرادها را به مجمع بگیریم و با این وضعیت رئیس فدراسیون تا 20 سال دیگر هم معلوم است. تا شکل مجمع عوض نشود همین افراد رئیس می‌شود. هر کسی که پول دارد و لابی می‌کند رئیس فدراسیون می‌شود. اعتقادم بر این است که این انتصاب‌ها اصلاً در شأن فوتبال نیست. کسانی دنبال این انتصابات هستند که بلد نیستند در فوتبال چگونه کار کنند.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان

به گزارش همشهری آنلاین شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

کد خبر 840963 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!