Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی مقابل پرسپولیس یا سپاهان تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کند بلکه بازی مقابل فولاد، مسجد سلیمان، سایپا، مس رفسنجان و... فرایند تعیین قهرمان پایانی لیگ خواهد بود.

ابراهیم طالبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی بدون گل استقلال و پیکان اظهار داشت: وقتی رقیب سنتی استقلال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل پدیده در مشهد نرسید، شاید همه فکر می‌کردند که استقلال از این لغزش رقیب بهترین استفاده را در معادله قهرمانی خواهد برد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین اگر یادتان باشد الکس فرگوسن با شیاطین سرخ بیش از یک دهه حاکم مطلق لیگ برتر جزیره بود. البته الکس و شاگردانش در طول این سال‌ها مقابل حریفانی، چون آرسنال، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی همیشه برنده نبودند و حتی بعضاً بازنده این دیدار‌های به اصطلاح بزرگ بودند، ولی همیشه در جدال با بیرمنگام، چارلتون، فولام یا برایتون برنده بودند.

وی در ادامه گفت: استقلال در بازی مقابل پرسپولیس یا سپاهان تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کند بلکه بازی مقابل فولاد، مسجد سلیمان، سایپا، مس رفسنجان و... یا همین تقابل با پیکان، اصلی‌ترین فرایند تعیین قهرمان پایانی لیگ خواهد بود.

طالبی گفت: در اینکه استقلال تیم برتر زمین بود و بیشترین سهم از بازی را داشت و با یک بازی هجومی تا آخرین دقایق به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود شکی نیست، اما آنچه یک تیم قهرمان و برتر را متفاوت از تیم‌های معمولی می‌کند چیزی ورای این موضوعات است. علم روز فوتبال بر این اصل پافشاری دارد که در فوتبال موفقیت و مدعی بودن بدون داشتن برنامه برای هر بازی، ممکن نیست.

وی ادامه داد: آنچه با صراحت می‌توان گفت استقلال فاقد یک برنامه مخصوص بازی مقابل پیکان بود، اگر مجیدی و شاگردانش می‌دانستند شاگردان تارتار با یک دفاع بسته و چند لایه در مقابل استقلال بازی خواهند کرد شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد. ما نمی‌توانیم به پیکانی‌ها به دلیل بازی دفاعی که داشتند ایراد بگیریم؛ باید بدانیم که چگونه باید مقابل چنین شرایطی عمل کرد و با کدام راهکار می‌توان چنین مشکلی را حل کرد. باید در جلسات فنی و تمرینی بار‌ها و بار‌ها چندین راه غلبه بر چنین سد و مانعی تمرین می‌شد و در روز بازی پیاده می‌شد.

وی افزود: بازیکنان استقلال در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت لازم را نداشتند. آنها می‌توانستند با این فاکتور اجازه آرایش چند لایه و سخت را به مدافعین حریف ندهند. با بازی دفاعی که پیکان ارائه کرد بعید می‌دانم نیاز به گذشت یک نیمه از بازی داشتیم تا بدانیم حضور همزمان کریم زاده و میلیچ که هیچکدام مهره هجومی برای شرکت در حملات ما نیستند دردی دوا نمی‌کند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد مجیدی در استقلال بیان کرد: صرف نظر از کاستی‌های فنی و تاکتیکی، تیم مجیدی با ریتمی بهتر، روحیه تیمی خوب و روندی قانونمندتر عمل می‌کند. خط‌ها و ربط‌ها شکل منطقی تری دارند و بازیکنان برای موفقیت گروهی تمام تلاش خود را می‌کنند و حواشی کمتری در تیم حس می‌شود، در کل می‌توان گفت استقلال مجیدی تیم‌تر و بهتر از گذشته بازی می‌کند.

مربی سابق استقلال در خصوص شرایط نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی عنوان کرد: چهل سال ناکامی در رقابت‌های آسیایی در شکل باشگاهی و رده‌های مختلف ملی موضوعی رقت انگیز است. هر سال ما با نمایندگانی وارد رقابت‌ها می‌شویم؛ البته با تفاوت‌هایی در چگونگی عملکرد باشگاه ها، حتی در موارد نادری تا نزدیکی کسب جام هم پیش می‌رویم، اما در کسب عنوان قهرمانی در بین همین حریفان قاره خودمان هم ناکام بوده ایم، آنچه بیشتر موجب تاسف است این است که آنقدر در این سال‌ها حذف شدن‌ها و ناکامی‌ها تکرار شده اند که برای خودمان هم به یک امر عادی تبدیل شده که حتی در رسانه‌ها و برنامه‌های متعدد ورزشی و فوتبالی نیز در مورد ان کنکاش و بحثی نمی‌شود. انگار به جز چنین سرنوشتی نباید انتظار دیگری داشت. یادمان باشد فوتبال مدرن و برتر تنها محصول مدیران و مربیان آگاه در باشگاه‌های ماست.

بیشتر بخوانید: صعود استقلال و ذوب‌آهن در بین به یادماندنی‌ترین بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ابراهیم طالبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال ابراهیم طالبی بازی مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)