Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین بعنوان مربی و داوران برنامه «آوای جادویی» معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

‎محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: «آوای جادویی» یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور است و صرفا  یک برنامه تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت‌کننده‌های مستعد را هدفمندسازی کرده و قضاوت را در نهایت به مخاطبان واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در «آوای جادویی» استعدادهای موسیقی در سراسر کشور که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و  یکپارچه را نداشته‌اند می‌توانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام می‌شود، وارد این مسابقه شوند.

تهرانی در پایان درباره اسامی هیات مربیان و داوران منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد: محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین ستارگان موسیقی کشورمان به عنوان مربی و داور در این رویداد همراه «آوای جادویی» هستند.

فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» به همراه معرفی مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تمدید فرصت معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی مخاطبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: آمار قهرمانان پیشنهادی معرفی شده از سوی مخاطبان عمومی این رویداد بالغ بر ۲ هزار مورد است.

وی با مطلوب خواندن استقبال از این رویداد در سطوح مختلف، گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا تمامی الگوهای آموزش و پرورش کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

منتشلو بر نحوه معرفی قهرمانان پیشنهادی نیز اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند مشخصات الگوهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت استان را از طریق پرس‌لاین به آدرس معرفی نمایند.

دبیر ستاد رویداد «قهرمان مدرسه» در کردستان با بیان اینکه با پایان یافتن فرصت ثبت قهرمانان پیشنهادی، جلسات کارگروه‌های اجرایی این رویداد در شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی پیشنهادها در کارگروه‌ها، ستاد استانی این رویداد قهرمانان واقعی را مشخص خواهند کرد.

منتشلو به گام پایانی این رویداد نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مختلف رسانه‌ای در آموزش و پرورش استان در سال اخیر، معرفی هنرمندانه قهرمانان مدارس از طریق سیمای مرکز کردستان و همچنین رسانه‌های ملی و استانی را در دستورکار این رویداد بیان کرد.

گفتنی است؛ فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده است.

کد خبر 6085053

دیگر خبرها

  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد