Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:42:12 GMT

سیاست یک بام و دو هوای دولت در نوروز کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۳۵۵

سیاست یک بام و دو هوای دولت در نوروز کرونایی

مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افزایش شمار بیماری مبتلا و بستری کرونا در کشور به‌ویژه در گیلان، اظهار کرد: در کنترل و پیشگیری از اپیدمی‌ها نه‌تنها دولت‌ها به معنای حاکمیت بلکه مردم نیز باید بسیار رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه با تبیین شعارها مشکلی حل نخواهد شد، افزود: با دستور در خانه بمانیم نمی‌توان کرونا را مهار کرد بلکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت‌های حاکمیتی در پی حل آن شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کنترل اپیدمی‌ها نیازمند حمایت همه‌جانبه است، گفت: یقیناً همکاری دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی می‌تواند مشکل‌گشا باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سیاست یک بام و دوهوای دولت در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: دولت می‌توانست با اعمال محدودیت‌ها فشارها را بر مردم کم کند و اما این مهم با هر توجیهی که دارند، رقم نخورده است.

گودرزوند چگینی با تأکید بر واکسینه کردن مردم در برابر بیماری کرونا، تصریح کرد: دولت باید بیشتر تلاش کند تا با واردات واکسن و همچنین حمایت ویژه از واکسن‌های داخلی زمینه را برای افزایش ایمنی مردم فراهم کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت قوه قضائیه گیلان چگینی نماینده رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرید نجف نیا ظهر سه شنبه در جمع مسؤولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان خبر داد و افزود: برگزاری دو همایش استانی با حضور ۳ هزار و ۱۱۰ نفر از مشاوران املاک و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی عنوان کرد: دستگاه قضائی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

نجف نیا حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضائی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان برای زندانیان تأکید کرد و ادامه داد: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

کد خبر 6086847

دیگر خبرها

  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند