Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:51:34 GMT

فقط گروه شغلی یک در خراسان شمالی مجاز به فعالیت هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۴۶۶

فقط گروه شغلی یک در خراسان شمالی مجاز به فعالیت هستند

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: همکاران ما در علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون به بحث محدودیت‌های گروه‌های شغلی مذکور ورود پیدا کرده و تذکرات لازم را به خاطیان این امر ارائه کرده‌اند. - اخبار استانها -

سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به عادی انگاری کرونا از سوی مردم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: متاسفانه هر زمان که کرونا را جدی نگرفتیم و غفلت کردیم شاهد شیوع این ویروس در سطح جامعه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش موارد ابتلا به کرونا و بستری بیماران ناشی از آن نتیجه عدم تمکین مردم به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است افزود: محدودیت‌های اعمال شده در گروه‌های مختلف شغلی نتیجه بی‌توجهی و عادی انگاری تمامی افراد در سطح جامعه است.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا خراسان شمالی یکی دیگر از عوامل افزایش موارد ابتلا به کرونا را خریدهای قبل از نوروز، دید و بازدیدها و مسافرت‌های نوروزی عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه خریدهای قبل از نوروز، مسافرت‌های نوروزی، مراسم عروسی و تعزیه و از سوی دیگر حضور مردم در مراسم‌های مذکور آن هم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک سبب شیوع کرونا در سطح استان شد.

ترافیک سنگین کرونایی در مسیر ییلاقات مشهد؛ چه کسی پاسخگو است؟ + فیلمتخت‌های بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان البرز به سختی در حال تامین استمحدودیت‌های جدید کرونایی در استان گیلان آغاز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و محدودیت‌های شغلی گروه‌های 2 و 3 و 4 در سطح استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون به بحث محدودیت‌های گروه‌های شغلی مذکور ورود پیدا کرده و تذکرات لازم را به خاطیان این امر ارائه کرده‌اند.

هاشمی در پایان با تاکید بر اینکه محدودیت‌های ذکر شده با جدیت هر چه بیشتر دنبال خواهد شد اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت خراسان شمالی در زمینه بیماری کرونا مطلوب نیست ناچاریم محدودیت‌ها را با جدیت بیشتر و سختگیری‌های لازم دنبال کنیم تا شرایط مطلوب شود.

انتهای پیام/312/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور