Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:19:13 GMT

مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۴۸۱

مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسؤول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است و بقیه دستگاه‌ها باید طبق تصمیمات این ستاد عمل کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اتفاق مبارکی رخ دهد ما از این ستاد بسیار تشکر می‌کنیم اما اگر خلاف این موضوع رخ دهد باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس توضیح داد: هر تصمیمی که گرفته شد، طبق آن عمل کردیم و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نداشتیم اما واقعاً چرا وضع کنونی کشور این‌چنین است؟

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مرجع ما ستاد ملی مبارزه با کروناست و همه در این زمینه با دولت همکاری کردند با این ‌وجود نتوانستند وضعیت کشور را کنترل کنند و سوءمدیریت‌ها را در بخش مبارزه با کرونا هم‌نشان دادند.

کرمی تصریح کرد: مگر ما نمی‌دانستیم که کدام شهرها قرمز و در کدام شهرها کرونای انگلیسی در گردش است؟ تمام تصمیمات متوجه ستاد ملی مبارزه با کرونا و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان‌ها این مسؤولیت‌پذیری برعهده استانداران است که چرا با توجه به فهمیدن شرایط استانی اجازه دادند اوضاع از این وخیم‌تر شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در این شرایط موجود مردم باید بیش‌ازپیش مراقب خود و اطرافیان باشند تا بتوانیم به‌سلامت از پیک چهارم این بیماری منحوس عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر بیماری رئیس جمهور غلامحسین کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مخبر حکم جدید صادر کرد

به گزارش تابناک، متن حکم دکتر مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

         محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و  عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر