Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:54:00 GMT

۹۹.۶ درصد از نوآموزان کرمانی مورد سنجش سلامت قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۶۳۸

۹۹.۶ درصد از نوآموزان کرمانی مورد سنجش سلامت قرار گرفتند

به گزارش ایرنا، عباس صفوی روز شنبه در نشست معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در سال ۹۹ با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا ۹۹.۶ درصد نوآموزان سنجش شدند، در حالی که این میزان در سال قبل از آن ۹۸ درصد بوده و در این زمینه شاهد رشد بوده ایم.

وی از معاونان آموزش در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به عنوان بازوان آموزش و پرورش استثنایی یاد و تصریح کرد: در حال آماده سازی شرایط برای اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی امسال هستیم تا اوایل خرداد ۱۴۰۰ کلید بخورد، از آنجا که به دنبال جذب و پوشش حداکثری نوآموزانیم، توصیه می شود مراکزی برای این برنامه منتخب شوند که به سیستم سرمایشی مناسب و امکانات خوبی مجهز بوده و دسترسی ساده به آن ها مقدور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، سیاست آموزش تلفیقی و فراگیر دانش آموزانی که امکان حضور در مدارس عادی را دارند مهم تلقی کرد و گفت: سه گروه دانش آموزان تلفیقی شامل آسیب دیدگان شنوایی، جسمی- حرکتی، نابینا و کم بینا با داشتن پشتیبان، منشی و رابط می توانند در مدارس عادی تحصیل کنند که در این خصوص معاونان آموزش باید پیگیر باشند.

صفوی به توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه اشاره کرد و گفت: رتبه هشت کنکور سراسری دانش آموزی نابینا و رئیس مجلس دانش آموزی و مشاور رئیس سازمان آموزش و پرورش کشور نیز دانش آموز کرمانی معلول جسمی - حرکتی است.

وی بر بازدید مستمر از مدارس استثنایی تاکید و تصریح کرد: آمادگی برگزاری هرگونه دوره آموزشی را به درخواست معاونان آموزش با رویکرد تلاش برای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش داریم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور معاونان آموزش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان