Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا قاسمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اقدامات مشترک خیران و شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب چندین تفاهم‌نامه همکاری تعریف شده اظهار داشت: تعامل گسترده  و  استقبال خیرین گامی ارزشمند در راستای خدمت و رفع مشکل آب آشامیدنی روستاییان است به نحوی که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون با مشارکت خیرین در قالب چندین تفاهم‌نامه آبرسانی به ۶۲ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این بذل و بخشش در افزایش بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم بسیار موثر بوده و امیدواریم به بار نشستن این همکاری‌ها موجبات همراهی سایر خیرین را نیز فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در راستای نهضت خدمت‌رسانی از هیچ کوششی برای بهره‌مندی مردم از نعمت آب شرب دریغ نخواهیم کرد افزود: طی سال گذشته با یاری و مشارکت خیران ۲۱ روستای دارای دچار تنش آبی یا فاقد شبکه استان با جمعیت افزون بر پنج هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه منعقده از خرید لوله و اتصالات مورد نیاز آبرسانی، خرید پمپ و شیرآلات، خرید و نصب آب شیرین‌کن و خرید تانکر آبرسانی تا مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی شامل لوله‌گذاری توسط خیرین  صورت گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در همین راستا نسبت به تهیه نقشه اجرایی، نظارت بر اجرای عملیات و همچنین تامین ماشین آلات مورد نیاز اقدام کرده است.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد کرامت امام رضا(ع) در راستای آبرسانی به روستاها گفت: تعداد ۱۵ روستا در شهرستان دلگان با جمعیت بالغ بر یکهزار و۸۰۰ نفر به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع) و حمایت فرماندار دلگان از آب شرب برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین خرید سه دستگاه تانکر آبرسانی سیار از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و خرید لوله و اتصالات مورد نیاز برای تعدادی از روستاهای قصرقند از دیگر اقدامات انجام شده از سوی خیران است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه ایران آب و فاضلاب توسعه روستایی زاهدان آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه ایران آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان توسعه ایران آب و فاضلاب توسعه روستایی زاهدان آبرسانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد