Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@13:26:40 GMT

صدرو موافقت اولیه احداث جزیره مصنوعی در نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۹۱۸

صدرو موافقت اولیه احداث جزیره مصنوعی در نوشهر

مازندران- شهردار نوشهر از احداث نخستین جزیره مصنوعی کشور در دریای خزر خبر داد و گفت: تاکنون به جز سرمایه گذاری که اشاره شد یک نفر از قطر و یک نفر از بحرین که خودشان صاحب جزیره و ایرانی هستند برای سرمایه گذاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش قدس آنلاین،علی امانی با بیان اینکه مجوز و موافقت اولیه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و میراث فرهنگی و گردشگری برای احداث نخستین جزیره مصنوعی کشور در دریای خزر صادر شد، اظهار کرد: جانمایی این جزیره در منطقه بسیار زیبا و چشم انداز رویایی و تلفیق جنگل و دریا در ورودی شرقی نوشهر مقابل پارک نگین است که طرح مطالعاتی و طراحی آن صورت گرفته و در سال جدید مقدمات برگزاری فراخوان برای تعیین سرمایه گذار بخش خصوصی و شروع کار در دستور کار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طراحی این جزیره منحصر به فرد که به شکل گل "اُرکیده" از گلهای زیبا و خاص منطقه نوشهر است، الهام گرفته شد و دو برج آن نیز برگرفته از میوه بلوط جنگلهای «هیرکانی» است و در ساخت آن تمام مسائل محیط زیستی اعمال خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوشهر جزیره مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم

چالکندی نام دره ای است که آب خروجی از سد دز از این محل می‌گذرد. این دره بدلیل داشتن عمق بالای آب و دیواره های بلند در دو طرف در فصل تابستان، هوایی خنک و فضایی آرامش بخش و دل نشین برای گردشگران به ارمغان می آورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟