Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:51:49 GMT

تست کرونای ۱۵نفر از اعضای تیم سپیدرود مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۹۴۴

تست کرونای ۱۵نفر از اعضای تیم سپیدرود مثبت شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمدرضا فیروزی ،  فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت گفت: با توجه به  اینکه  روز سه شنبه تست کرونای اعضای باشگاه  سپیدرود منفی شده بود، اما در تمرین روز چهارشنبه میان چند بازیکن علائم کرونا دیده شد که بلافاصله از جمع اعضای تیم جدا شدند و این اتفاق در تمرین روز پنجشنبه نیز با تعداد بیشتری مشاهده شد که به همین دلیل درخواست انجام تست مجدد در تمرین صبح روز جمعه را دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از انجام تست کرونا در تمرین روز جمعه و مثبت شدن بیش از ۱۵نفر از اعضای تیم سپیدرود، با مشورت با مسئولان مربوطه اجازه برگزاری انجام تمرین را ندادیم.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت ، با بیان اینکه تمرینات سپیدرود تا کسب تکلیف از سازمان لیگ و کمیته پزشکی ایفمارک تعطیل شد،  تصریح کرد: پس از مشخص شدن نتیجه تست پی سی آر و مکاتبه و کسب تکلیف با مسئولان امر اخبار تکمیلی را بلافاصله اعلام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان باقری پور در حاشیه بازدید فرماندار آستانه اشرفیه از محل مولد گیری ماهیان استخوانی در دهنه رودخانه سپیدرود اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل شیلات استان گیلان برای حفظ و بازسازی ذخایر ماهیان استخوانی همه ساله صید ماهیان مولد و بالغ از اسفند ماه شروع و تا فروردین ماه توسط دو پیمانکار معتمد شیلات و با نظارت اداره پارک ملی بوجاق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نیز حدود بر ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در سال جاری در این رودخانه صید شده است، افزود: ماهیان مولد صید شده برای تکثیر به مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر استان ارسال می‌شوند.

باقری پور ادامه داد: رودخانه سپیدرود که نقش بسیار مهمی در زادوولد ماهیان دریای خزر از جمله ماهیان استخوانی دارد تحت کنترل و نظارت مأمورین یگان این اداره است و امید می‌رود مهاجرت چشمگیر ماهیان جهت تخم ریزی در این رودخانه همچنان ادامه یابد.

وی از آمادگی مأمورین این اداره برای همکاری با نهادهای ذیربط و احیای رودخانه سفیدرود و فراهم شدن زیستگاه تکثیر طبیعی برای ماهیان استخوانی و طبیعی خبر داد.

کد خبر 6079775

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود