Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@13:10:19 GMT

تکذیب شایعه آلودگی در آب مشگین‌شهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۰۰

تکذیب شایعه آلودگی در آب مشگین‌شهر

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: شایعه‌ آلودگی آب آشامیدنی مشگین‌شهر که از سوی کاربران محلی در بعضی از کانال‌های فضای مجازی منتشر شده، هیچگونه اساسی نداشته و کاملا غیرواقعی است.

یوسف حقی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل طبق وظایف تعریف‌شده سازمانی که بر عهده دارد در برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، آب آشامیدنی شبکه لوله‌کشی مشگین‌شهر و تمامی شهرستان‌های تابعه را به‌طور منظم نمونه‌برداری می‌کند و از نظر هرگونه آلودگی میکروبی، شیمیایی و کلرسنجی مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمونه‌برداری‌ها از آب مشگین‌شهر و دیگر شهرها هیچ آلودگی دیده نشده و با استانداردهای کشوری مطابقت داشته است.

وی اظهار کرد: هرگونه شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه از سوی مراکز امنیتی پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

این در حالی است که اکبر صمدی، فرماندار مشگین‌شهر پس‌ از انتشار شایعه آلودگی آب این شهرستان با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اعلام کرده بود هیچ‌یک از شهروندان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف آب آشامیدنی در این بیمارستان بستری نشده‌اند.

کد خبر 594048 برچسب‌ها استان اردبیل آب آبفا - آب و فاضلاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل آب آبفا آب و فاضلاب مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

کد خبر 846375 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد