Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@17:46:35 GMT

انحلال شورای شهر قرچک به دلایل مالی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۴۲۴

انحلال شورای شهر قرچک به دلایل مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در استان تهران از انحلال شورای شهر قرچک به دلیل مسائل مالی ۶ نفر از اعضای آن خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، سعید دوستی نژاد افزود: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر تخلفات مالی برخی اعضای شورای شهر قرچک موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با جمع آوری اسناد و مدارک لازم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۶ نفر از اعضای شورای شهر به دلیل مسائل مالی به دستگاه قضایی احضار و تفهیم اتهام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی نژاد اظهارداشت: برای این ۶ نفر قرار نظارت منع شرکت در جلسات صادر شده که این امر موجب انحلال شورا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک تصریح کرد: سایر اعضای شورا نیز در خصوص این پرونده احضار شده اند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003GXw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال