Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان متناسب با شعار امسال هرگونه حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان برای تسهیل در فرآیند واردات و صادرات کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد با بیان این که از وظایف ذاتی حوزه بنادر و دریانوردی در محدوده بنادر بازرگانی، ارائه خدمات تخلیه، بارگیری و عملیات لجستیکی و در بخش دریایی امور حاکیمتی است، گفت: با توجه به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" تکالیفی بر عهده سازمان بنادر است که در این راستا از بخش خصوصی به خصوص واحدهای فعال در مراکز تولیدی در پسکرانه بنادر حمایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی، پشتیبانی از مراکز تولیدی و تاسیسات صنعتی است که در محدوده تحت مسئولیت و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی فعال هستند.  

به گفته وی، تولیدکنندگان داخلی که محصولات خود را از طریق بنادر تجاری کشور صادر می‌کنند، نیز مشمول مکانیزم‌های حمایتی خواهند شد و به طور قطع با رفع موانع؛ فعالان اقتصادی با حداقل هزینه محصولات خود را از بنادرتجاری صادر می کنند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید، اقدامات قابل توجهی در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی اعم از تجهیزات دریایی و بندری صورت گرفته است که در سال جاری با جدیت بیشتری سفارش به سازندگان داخلی دنبال می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد

مدیرکل بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در فروردین امسال ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر امیرآباد به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد علی موسی‌پورگرجی با بیان اینکه در فروردین رکورد 485 هزار و 352 تن تخلیه و بارگیری انواع کالا ثبت شد اظهار داشت: میزان 24 هزار و 767 تن رکورد تخلیه و بارگیری روزانه است. شاهد رشد 48 درصدی تبادلات کالایی نسبت به فروردین سال قبل هستیم.

وی با مطلوب خواندن ظرفیت‌های موجود در بندر امیرآباد ابراز امیدواری کرد به ظرفیت اسمی بندر امیرآباد برسیم.

مدیر کل بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به  ظرفیت‌های بندرامیرآباد در سال گذشته در بخش دریایی و بندری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هر بندر با  تخلیه و بارگیری کالا‌ها و تردد شناور‌ها مشخص می‌شود که بر اساس آمار عملکردی بندر امیرآباد با سهم 57 درصدی کالا از زیر ساخت‌ها و تجهیزات مدرن در تخلیه و بارگیری برخوردار است. با قرارگیری بر مدار توسعه با برنامه ریزی‌ انجام شده امیدواریم شاهد رشد و توسعه بندر امیرآباد باشیم.

وی گفت: با هدف گذاری مناسب در سال 1403 سرمایه گذاری‌ متنوعی در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود که منجر به ایجاد اشتغال، تخلیه و بارگیری کالا در زمینه‌ صادرات و واردات، تردد شناورها و توسعه ترانزیت در این بندر است.

یادآور می‌شود، بندر امیرآباد با  اراضی وسیع 1060 هکتاری اولین بندر نسل سوم کشور بوده و بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر است که  سرمایه‌گذاری‌های در زمینه کاغذ، MDF، فولاد و نگهداری کالا‌های اساسی خصوصا غلات و روغن خوراکی در این بندر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ◄ نوسازی تجهیزات فرسوده بنادر با 2 مانع مواجه است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)