Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از آغاز فعالیت کارگاه‌های برخط تخصصی دوره بهار از امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: ۳۷ عنوان کارگاه برای دوره بهار کانون استان در بستر فضای مجازی طراحی شده اند که فرصت ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به آدرس agharbi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه داشت.

زاهدی فزود: داستان نویسی، شعر سرایی، نوشتن خلاق، موسیقی ارف(بلز)،‌ موسیقی ارف(فلوت)، خوشنویسی، نقاشی،‌ عروسک سازی، کاردستی (ساخت عروسک)، نقاشی روی شیشه (ویترای)،‌ طراحی،‌ قصه گویی (از انتخاب قصه تا اجرا)،  فلسفه برای کودکان، کاغذ و تا، حال خوش زندگی(مهارت شاد بودن) و بازی و سرگرمی عناوین کارگاه‌های ترم بهار کانون استان آذربایجان‌غربی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته می باشند.

مدیر کل کانون استان گفت: کارگاه‌های دوره بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از رأس ساعت ۱۱ امروز با برگزاری کارگاه فلسفه برای کودکان (ترم ۲) با حضور خانم افسانه بازیار آغاز شد.

وی تصریح کرد: این دوره از کارگاه‌ها تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و برای شرکت کنندگان در دوره ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می شود.

جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از طریق پرتال کانون به نشانی agharbi.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های برخط استانی قابل‌دسترسی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان کودکان و نوجوانان موسیقی نوجوانان کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی بهار کانون کارگاه ها دوره بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری