Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جایزه ملی راهکار‌های نوآورانه برای چالش‌های کودکان و نوجوانان در دوران همه‌گیری کرونا، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک فناوری پردیس، جایزه ملی راهکار‌های نوآورانه برای چالش‌های کودکان و نوجوانان در دوران همه‌گیری کرونا، اقدامی مشترک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) که به منظور گسترش فرهنگ نوآوری برای کودکان در ایران طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف این برنامه تسهیل و تقویت هم‌افزایی‌ها و فرصت‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است؛ همچنین توسعه راهکار‌هایی در زمینه‌های آموزش، تغذیه، بهداشت، سلامت جسمی و روحی، حمایت از کودکان، اقتصاد، محیط زیست، فرهنگ، تفریح و ورزش با تمرکز بر چالش‌هایی که پاندمی کرونا، آن‌ها را پیچیده‌تر کرده است.

 

نمونه‌هایی از این راهکار‌ها عبارتند از بستر‌های قابل دسترس آموزش مجازی، سیستم‌های بهداشتی دیجیتال، حمایت از کودکان در برابر آزار و اذیت‌های فضای مجازی، راهکار‌های مهارتی برای نوجوانان، تلنگر‌های نوآورانه، نوآوری‌های مقرون به‌صرفه اجتماعی و سایر راهکار‌ها با بکارگیری فناوری‌های پایه و نوظهور.

 

شایان ذکر است، شرکت‌ها و موسسات پیش از این می‌توانستند راهکار‌های نوآورانه خود را در چارچوب این برنامه تا مهر ماه سال ۱۳۹۹ ارسال نمایند. با توجه به ارزیابیِ کلیه طرح‌های دریافتی توسط یک تیم داوری ذی‌صلاح، طرح‌های برتر همراه با اهدای جوایز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ مورد تقدیر قرار می‌گیرند. طرح‌های برتر همچنین از حمایت فنی و مالی معاونت علمی و فناوری و حمایت فنی دفتر یونیسف در ایران بهره‌مند می‌شوند تا این راهکار‌ها به صورت موثری برای حمایت از کودکان در ایران به کار گرفته شوند.

 

با توجه به همراستایی اهداف نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و این جایزه ملی، دبیرخانه دهمین نمایشگاه اینوتکس اظهار امیدواری کرده است به حسب برگزاریِ این برنامه و راهکار‌های نوآورانه‌ای که به واسطه آن پیشنهاد شده است، امید‌های اکوسیستم نوآوری بیش از پیش در دوران همه گیری ویروس کرونا، بارور شود.

 

گفتن ا‌ست، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور،   ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینوتکس 2021 یونیسف راهکارهای نوآورانه کرونا چالش نوآوری راهکار های نوآورانه نمایشگاه اینوتکس اینوتکس ۲۰۲۱ جایزه ملی راهکار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق