Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری از برگزاری نشست تخصصی آسيب شناسی مسجد و هيئت توسط کانون فرهنگی هنری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان خبر داد و گفت: این نشست هر هفته با کلام شیوای حجت الاسلام قاسم پور برگزار می شود.

«مهدی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نشست تخصصی آسيب شناسی مسجد و هيئت توسط کانون فرهنگی هنری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان افزود: دورهمی صمیمانه کانون فرهنگی هنری نسیم صبای لردگان ویژه جوانان مسجدی است که هر هفته با طرح یک موضوع برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این دوره همی صمیمانه با حضور استاد حجت الاسلام قاسم پور برگزار می شود که جوانان هر هفته پای صحبت های دلنشین این استاد ارزشمند می نشینند.

 

نظری اظهار داشت: به لحاظ شیوع بیماری کرونا این دوره همی های صمیمانه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان گفت: دورهمی های صمیمانه کانون فرهنگی هنری نسیم صبا هر هفته روزهای یک شنبه، ساعت ۱۹ بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه حضرت زینب (س) لردگان برگزار می شود.

 

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان، کانون تخصصی تولید سرود است که تاکنون سرودهای «فرزند ایران»، «مکتب عشق»، «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» را تولیدات کرده است.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا سال ۱۳۹۸ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان تاسیس شد است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا کانون فرهنگی هنری نسیم صبا لردگان کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان لردگان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب ، خانه طلاب مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) سندرک با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) و آموزش و پرورش منطقه با دعوت از ایتام مکلف(پسر و دختر) بخش سندرک، بیش از ۸۰ نفر از ایتام را با اجرا برنامه فرهنگی، اعطاء بسته فرهنگی و بسته معیشتی مورد تکریم قرار داد.

هدف از برگزاری طرح تکریم ایتام، یک سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار است که مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به آن اشاره و توصیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است