Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:18:32 GMT

جزییات تعطیلی ۱۰ روزه سراسری

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۶۷۶

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا قرار است از فردا، به مدت ۱۰ روز برخی مشاغل در اقصی نقاط کشور تعطیل باشد.

به گزارش میزان، براساس اعلام ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا ، قرار است با قرمز شدن شرایط کرونایی در اقصی نقاط کشور، و شیوع موج چهارم این بیماری پس از تعطیلات از روز شنبه ۲۱ فروردین مشاغل گرو‌های دو، سه و چهار در شهرها به مدت ۱۰ روز تعطیل باشد که جزئیات آن به شرح زیر است:

۱- کلیه مشاغل گرو‌های دو، سه و چهار در سراسر کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-مشاغل گروه ۱ که در همه مناطق کشور اجازه فعالیت دارند عبارتند از (جایگاه‌های سوخت/ حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری/ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی/ فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپر مارکت، میوه فروشی و میادین میوه و تره بار/ نانوایی و رستوران‌های بیرون بر/ مراکز بهداشتی، درمانی، داروخانه، عطاری و دارو‌های سنتی/ خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی/ رسانه‌های مکتوب و آنلاین/ مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان و آسایشگاهها/ تعمیرگاه انواع قطعات و لوازم یدکی/ فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات/ کارگاه‌های صنعتی مانند جوشکا‌ی و تراشکاری و مشابه آن/ چاپخانه ها، خشکشوئی‌ها، آرامستان ها).

۳- خروج هر نوع خودرو دارای پلاک بومی از مناطق نارنجی و قرمز و ورود پلاک غیر بومی به مناطق قرمز و نارنجی مممنوع است.

۴- تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ در کلیه مناطق ممنوع است.

۵- برگزاری هر نوع مراسم تحت هر عنوان با جمعیت بیش از ۱۵ نفر در مناطق قرمز و ۲۰ نفر در مناطق نارنجی ممنوع است.

۶- بعد از مهلت ۱۰ روزه و برابر وضعیت افزایشی یا کاهشی کرونا در شهر‌های کشور تصمیم گیری جدید اخذ و از طریق سخنگوی ستاد ملی یا سایر مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی جزئیات تعطیلی ویروس کرونا اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی ۱۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت:در این هفته برنامه‌های متنوع هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری تدارک دیده شده است.
کمال حیدری افزود: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است که در همین راستا در میدان امام (ره) برنامه‌ریزی شده است.
دبیر هفته فرهنگی اصفهان نیز با بیان هدف این برنامه مبنی بر ارائه شاخص‌های هویتی اصفهان و آگاه بخشی به مسافران و شهروندان گفت: این برنامه‌ها با چند محور مکتب موسیقی اصفهان، تئاتر‌های خیابانی، تاریخ شفاهی کسبه قدیمی چهارباغ، هفته فیلم اصفهان، برنامه‌های اندیشه، فکری و فلسفه محور، نماد‌ها و اسطوره‌ها و … برپا می‌شود.
میثم بکتاشیان با اشاره به برنامه بین‌المللی سومین جشنواره و مسابقه پوپک افزود: در این دوره ۹ هزارو ۳۳۲ نفر شرکت و هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا ارسال شده است.
وی گفت: ۲۵۰ تئاتر خیابانی و پرده خوانی اجرا و در کنار آنها نمایش خیمه شب‌بازی در مدارس اصفهان، بازی‌های بومی و محلی در چهارباغ، استند مشاهیر و شهدا و … برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در مناطق مختلف و نقاط مرکزی شهر اصفهان را اینجا ببینید.
هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته امسال (اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی) است.

طرح نامگذاری هفته اصفهان آبان ۱۳۸۴ در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

شیخ بهاالدین محمد العاملی مشهور به شیخ بهایی یکی از چهره‌های ملی و بین المللی است، او علاوه بر علوم شرعی در ریاضیات، فیزیک، هندسه، مکانیک و نجوم هم تبحر داشت.

شیخ بهایی در سال ۱۰۳۰ هجری قمری در اصفهان رحلت کرد و بنا به وصیتش در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟