Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:05:58 GMT

۱۱۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در زنجان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۹۱۰

۱۱۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در زنجان پلمب شد

سرهنگ مرتضی عباسی روز شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا افزود نیروی انتظامی استان در سه حوزه اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی در ۱۸ نقطه از استان زنجان عوامل انتظامی و راهبر نسبت به اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا اقدام می‌کنند که ۲ نقطه در شهرستان زنجان، یک نقطه در شهرستان خرم‌دره و یک نقطه در شهرستان ابهر مسدود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برابر تدابیر اتخاذ شده واحدهای ۱۸ گانه مستقر در استان زنجان در چهار نوبت از شبانه‌روز آمار عملکرد اخذ می‌شود و مورد پایش قرار می‌گیرد و به صورت میدانی نیز روزانه نظارت می‌شود، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۱۹ فروردین‌ سال جاری سه هزار و ۸۶۰  دستگاه خودرو که به شهرهای استان ورود داشتند، عودت داده شدند و یکهزار و ۹۴۷ مورد خودرو نیز به صورت دستی اعمال قانون شدند.

این مسئول با اشاره به تشدیدنظارت محودیت های کرونایی اصناف نیز گفت: در این راستا  ۱۲ تیم در شهر زنجان، پنج تیم در شهر ابهر، چهار تیم در شهر خرمدره، چهار تیم در شهر خدابنده و در شهرهای سلطانیه، طارم و ماه‌نشان یک تیم که در مجمو ع ۲۸ تیم  متشکل از یک همکار انتظامی، پلیس تخصصی اماکن و یک نفر از دانشگاه علوم‌پزشکی در ۲ شیفت صبح و عصر نسبت به اجرای میدانی مصوبات اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان با اشاره به طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز گفت:  در این زمینه در شهر زنجان ۲۲ دستگاه دوربین، هشت واحد گشت خودرویی، در ابهر  چهار دستگاه دوربین و ۳ واحد گشت خودرویی، خرم‌دره ۳ دستگاه دوربین و ۲ گشت خودرویی، خدابنده ۳ واحد گشت خودرویی و مابقی شهرهای استان یک واحد گشت خودرویی نسبت به اعمال قانون در تردد شبانه اقدام می‌کنند.

به گفته این مسوول، طی چهار روز هفته گذشته، ۲ هزارو ۵۹۶ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شده اند.

عباسی با اشاره به بسته شدن تفرجگاهها  و بوستان‌های فضای باز، خاطرنشان کرد: شهرداران با همکاری فرمانداران استان در این خصوص همکاری داشته باشند و نیروی انتظامی نیز همراهی می کند.

وی  با بیان اینکه برای مقابله افراد سود جود کمیته مقابله با اقلام بهداشتی در استان تشکیل شده است، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ هزار و ۸۴۲ عدد اقلام اسپری، ۵۰۰ هزار لیتر مواد اولیه شوینده بهداشتی و ضد عفونی کننده کشف شده است.

برچسب‌ها کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور تیم در شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان

ایسنا/زنجان معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل صمت، اسماعیل مسلمی اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح نظارتی که از ۷ اسفندماه در استان آغاز شده تاکنون از ۲۹۴۶ واحد صنفی و خدماتی در سطح استان بازرسی به‌عمل آمده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال اجراست، ۳۶۰ پرونده به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول تصریح کرد: گران‌فروشی با ۸۰ مورد، کم فروشی و تقلب ۲۸ مورد، عدم درج قیمت ۱۲۲ مورد، عدم صدور فاکتور ۵۸ مورد، حراج غیرقانونی ۱۷ مورد و نداشتن پروانه کسب ۵۳ مورد بیشترین عناوین تخلف شناسائی شده در این مدت است.

معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنفی متخلف در کرمان پلمب شد
  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد