Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی در سال ۱۳۹۹ با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ۶ هزار و ۴۱۳ عدد نازل جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) بر اساس استاندارد‌های ملی مربوطه مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صحت عملکرد ۶ هزار و ۲۰۰ نازل مورد تائید قرار گرفته است، افزود: ۲۱۵ نازل سوخت با استاندارد‌های مربوطه مغایرت داشتند که با همکاری کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با استفاده از پیمانه‌های مرجع استاندارد، آزمون و مجدداً تنظیم شدند و برچسب دوره‌ای استاندارد بر آن‌ها نصب شد.

قیصی پور با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به طور مداوم و نامحسوس اقدام به بازرسی از جایگاه‌های مجاری سوخت مایع می‌کنند و پرونده متخلفان در این حوزه را به مراجع قانونی ارجاع می‌دهند، اظهار داشت: در سال ۹۹ نیز همچنین یک هزار و ۷۶ مورد باسکول چرخدار جاده‌ای در قالب آزمون اولیه و یا دوره‌ای پس از تعمیر مورد آزمون قرار گرفتند.

این مقام مسئول بیان کرد: از این تعداد باسکول، یک هزار و ۵۳ مورد قبول و ۲۳ مورد مردود شده و مجدداً به وسیله وزنه‌های استاندارد ۵۰۰ کیلویی تنظیم شده و برچسب سالیانه صحت عملکرد به آن‌ها نصب شد، ضمن اینکه در بررسی نازل‌های عرضه سوخت گاز CNG نیز به تعداد ۴۵۰ نازل مورد انجام شد که با استاندارد‌های مربوطه مطابقت داشتند.

او ادامه داد: در زمینه آزمون صحت عملکرد ترازو‌های مورد استفاده در دادوستد عمومی نیز علیرغم ممانعت‌های صورت گرفته از سوی برخی از کسبه، بازرسان این اداره کل تعداد ۵ هزار و ۳۵۰ ترازو را مورد بررسی قرار دادند که ۹۳۰ نفر مانع از بررسی ترازو‌ها شده اند و پرونده ممانعت کنندگان در این زمینه نیز به مراجع قانونی ارجاع شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نازل سوخت سوخت مایع جایگاه سوخت صحت عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت

۱۰ هزار و ۷۰۲ متقاضی در طرح جوانی جمعیت در استان خوزستان تایید نهایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، میثم آذرسا در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در خوزستان گفت: مطابق با آیین‌نامه ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از 24 مهرماه 1400 (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و همچنین خانواده‌های دارای 4 فرزند زیر 20 سال، در صورت واجد شرایط بودن، زمین تعلق می‌گیرد.

وی گفت: تاکنون بیش از 47 هزار و 425 متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی شش ماه گذشته تاکنون بیش از 10 هزار و 702 متقاضی طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند که پس از آماده‌سازی قطعه زمین، فرایند تخصیص به متقاضیان انجام خواهد شد.

‌آذرسا با اشاره به محدودیت‌های کلی در خوزستان از جمله همجواری با اراضی کشاورزی، توپوگرافی و مالکیت دولتی در برخی از شهرها که امکان توسعه شهری وجود ندارد، بیان کرد: در بسته پیشنهادی به مجموعه وزارت راه و شهرسازی، جابه‌جایی اراضی هدف متقاضیان از شهرهایی که امکان تامین زمین برای آن‌ها میسر نیست، به سایر شهرهای استان، تدوین شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اجرای طرح جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده برای آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی مصوب شده تا از خانواده‌ها و جمعیت جوان به‌ صورت ویژه حمایت شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان