Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان به شیوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی و حضور کشتی‌گیران در مسابقات آسیایی و جهانی این رقابت‌ها پرداخت. - اخبار استانها -

"روح‌الله میکائیلی" سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به روند برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان اظهار داشت: امیدوارم با آرامشی که در اینجا حاکم است، مسابقات به بهترین شکل برگزار و نفرات برتر و شایسته را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی مجارستان حدود یک ماه بعد از مسابقات آسیایی هند برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه زمان کافی برای حضور مقتدرانه کشتی‌گیران و ریکاوری تیم به بهترین شکل ممکن را در اختیار داریم.

سرمربی تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان خاطرنشان کرد: 12 سال در تیم‌های ملی کشتی حضور دارم و از رده نونهالان همه کشتی‌گیران را می‌شناسم و خوشبختانه شناخت خوبی از این نفرات دارم.

رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ـ سنندج|فینالیست‌های 10وزن مشخص شدند/ دست کشتی‌گیران کردستانی باز هم کوتاه ماندرقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ـ سنندج| واکنش "خیرآبادی" به اسکان کشتی‌گیران در اطراف سالن مسابقات

میکائیلی بیان کرد: کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها، می‌توانند پس از درخشش و کسب مدال، دوبنده تیم ملی را بر تن کنند.

به گزارش تسنیم؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، از صبح روز گذشته با حضور 348 کشتی‌گیر در قالب 35 تیم از استان‌های سراسر کشور در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/489/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان سرمربی تیم کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد

با برگزاری رقابت فینال نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان اول شد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را بدست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان