Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@13:45:13 GMT

چرا 27 اعدامی در زندان کرج اعدام نشدند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۰۲۸

چرا 27 اعدامی در زندان کرج اعدام نشدند؟

ماجرای اعدام نشدن 27 محکوم به اعدام که در یک قدمی مرگ بودند در زندان کرج چیست؟

 مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد که با تلاش واحد مددکاری این زندان و جلب رضایت اولیای دم ، سال گذشته ۲۷ محکوم به قصاص از مرگ نجات یافتند.

به گزارش رکنا،  الله کرم عزیزی روز شنبه اظهار داشت که از مجموع این محکومان ، ۱۶ نفر با اخذ رضایت اولیای دم و پایان محکومیت دولتی آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: محکومانی که به اتهام قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بودند با رضایت اولیای دم از اجرای حکم نجات یافتند.

27 اعدامی در زندان کرج به زندگی بازگشتند

وی اضافه کرد: برخی مواقع افراد به دلیل ناآگاهی دراثر اشتباه وغفلت و یا عدم کنترل خشم مرتکب جرم شدند که درتلاش هستیم بتوانیم ضمن فرهنگ سازی مناسب و برگزاری برنامه اصلاحی و تربیتی این آسیب را به حداقل برسانیم.

عزیزی گفت که با پیگیری انجام شده و پس از برگزاری جلسات متعدد مصالحه با خانواده مقتول، رضایت آن ها را جلب کرده و از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

زندان رجایی شهر یکی از چهار زندان مستقر درکرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اعدام اخبار حوادث اعدام کرج محکوم اولیای دم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران سهام عدالت عکس ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون مرد کرونا ویروس سینما و تلویزیون قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: به علت تداخل تاریخ برگزاری آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این آزمون ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

قدرت الله شفیقی افزود: با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شغل مورد نظر را انتخاب کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل