Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:43:55 GMT

کلید هوشمند چگونه خانه شما را قیمتی‌تر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۱۲۶

کلید هوشمند چگونه خانه شما را قیمتی‌تر می‌کند؟

زمانی که صحبت از بالا بردن ارزش خانه‌ها می‌شود، صاحب‌خانه‌ها به فکر بازسازی قسمت‌هایی از خانه مانند حیاط، آشپزخانه و ... می‌افتند. برخی، نمای ساختمان را تغییر می‌دهند، شیرآلات را تعویض می‌کنند و یا با نصب کابینت‌های لوکس اقدام به ترمیم خانه خود می‌کنند. همه این موارد می‌توانند ارزش قابل توجهی به خانه‌ی شما بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما، چنین تغییراتی نیازمند هزینه‌های هنگفتی است که خود محدودیت‌هایی را به دنبال دارد. درحالی که، استفاده از تجهیزاتی مثل کلید هوشمند می‌تواند ارزش قیمتی خانه شما را با هزینه کمتری افزایش دهد. هرچند، این تنها بعد ماجرا نیست! احساس راحتی و مدیریت آسان روشنایی از دیگر جنبه‌های استفاده از کلید هوشمند است. رویکردهای زیادی برای قیمتی‌تر کردن خانه‌ها وجود دارد، تنها کافیست کمی وسیع‌تر فکر کنیم.

خانه‌هایی به سبک امروز

ما در عصری زندگی می‌کنیم که بیشتر وسیله‌های خانه از ترموستات گرفته تا سیستم روشنایی و تلویزیون، هرکدام از طریق ریموت کنترل به طور جداگانه قابل مدیریت هستند. اما تا به حال به کنترل تجهیزات خانه مثل کلید هوشمند روشنایی به وسیله تلفن همراه هم فکر کرده‌اید؟

وجود چنین امکاناتی در هر خانه مسلما برای هر فردی، رضایت‌بخش و خوشایند است. هرچند، ظهور این تکنولوژی مربوط به گذشته است؛ اما تازگی خودش را به خوبی حفظ و نظر افراد را بیش از قبل به خود جلب کرده؛ به طوری که امروزه استفاده از آن نیز فراگیرتر شده است.

اگر نگران هزینه پیاده سازی این سیستم هستید باید گفت که به طور قطع کمتر از بازسازی خانه یا بخشی از آن است! خصوصا، اگر کلید هوشمندی انتخاب کنید که با سیم‌کشی خانه‌تان کاملا سازگار باشد. آن‌گاه از دردسرهای تغییر سیم‌کشی هم رها خواهید بود. شما برای راه‌اندازی سیستم هوشمند تنها به یک دستگاه کنترل مرکزی (هاب)، کلید هوشمند و یک تلفن همراه هوشمند نیاز دارید. همین!

دستگاه کنترل مرکزی به عنوان واسط ارتباطی بین کاربر و کلید هوشمند (یا سایر تجهیزات هوشمند)، ایفای نقش کرده و روند مدیریت روشنایی را راحت‌تر می‌کند. بنابراین، چه در خانه باشید و چه بیرون از خانه،‌ با تلفن همراه‌تان می‌توانید خانه خود را رصد کنید!

بنای خانه‌های امروزی تنها از خشت و گِل نیست بلکه آغشته به تکنولوژی‌های مدرنی است که با زندگی حال حاضر متناسب است.

خانه‌ی هوشمند نستک (Nestech)، با فراهم کردن راه‌حل‌های بهینه هوشمندسازی و ارائه‌ی مشاوره‌های گوناگون، شما را برای داشتن یک خانه‌ی هوشمند همراهی می‌کند. همچنین، فهرست محصولات مختلف نستک ایران را می‌توانید در ویترین فروشگاهی سوییچ‌لند ببینید.

سیستم روشنایی هوشمند با کلید لمسی هوشمند

اهمیت نور و روشنایی اغلب اوقات نادیده گرفته می‌شود. نورپردازی مناسب می‌تواند فضای اتاق‌ها را کاملاً دگرگون کند و محیط خانه را در نگاه اول جذاب‌تر کند. به خصوص اگر قصدتان فروش است و جلب توجه خریدارانِ آینده نگر!

شاید اتاق‌های خانه‌تان در ساعات روز با نور طبیعی از روشنایی کافی برخوردار باشند. اما نور آفتاب بیش از حد مناسب نیست و تنها به خانه‌ی شما آسیب می‌رساند. پس یک سیستم روشنایی مناسب، واجب و ضروری است.

اما از همه‌ی این‌ها که بگذریم، داشتن یک سیستم روشنایی هوشمند در صورتی که به تمام جنبه‌های آن فکر شده باشد، بسیار مهم است. خانه‌ی هوشمند نستک با ارائه‌ی کلید های هوشمند روشنایی، این امکان را برای خانه‌ی شما فراهم می‌کند. به طوری که به راحتی می‌توانید از طریق ریموت کنترل یا تلفن همراه، کنترل چراغ‌های خانه‌تان را در دست بگیرید.

ورود تکنولوژی هوشمند به خانه علاوه بر این که انجام امور روزانه را راحت‌تر می‌کند، بلکه می‌توان با استفاده از آن یک روال روزمره را از طریق سناریوهای هوشمند به صورت خودکار اجرا کرد. همچنین، امکان برنامه‌ریزی و تعریف بازه‌های زمانی مشخص نیز وجود دارد تا چراغ در زمان معین و به صورت خودکار روشن و خاموش شود. سیستم هوشمند روشنایی تنها به خاموش یا روشن کردن کلید ختم نمی‌شود. شما به کمک دیمر هوشمند می‌توانید میزان یا سطح روشنایی را هم متناسب با محیط دلخواه‌تان تنظیم کنید.

از دیگر مزایایی که کلیدهای هوشمند به واسطه‌ی کنترل از راه دور فراهم می‌کنند، کاهش هزینه‌های مصرفی است. به عنوان مثال اگر بنا به هر دلیل قبل از ترک خانه چراغ ها روشن ماندند، کافی است تلفن همراه‌تان را بردارید و به سادگی چراغ خانه‌تان را خاموش کنید و از هزینه‌های سنگین و صدور قبض‌های نجومی جلوگیری کنید.

علاوه بر این، به کار گیری سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند برای جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه مصرفی بالا بسیار کارآمد است. به عنوان مثال اگر دمای اتاق بیشتر یا کمتر از سطح مورد نیاز باشد، این دما به طور خودکار به واسطه سنسور هوشمند بر اساس دمای بیرون از خانه تنظیم می‌شود.

مسئله‌ی مصرف بهینه انرژی در خانه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای هر فرد اهمیت بالایی دارد. طبیعتا هر خانه ای که از الگوی مصرفی بهینه پیروی ‌کند برای هر خریدار جذابیت بیشتری خواهد داشت.

یک گام هوشمندتر

به طور کلی، هیچ خط پایانی برای به کارگیری تکنولوژی‌های هوشمند برای ارزشمندتر کردن خانه‌تان وجود ندارد. حتما به خاطر دارید که کمی پیش‌تر، درباره کنترل کلید تاچ هوشمند با ریموت کنترل یا تلفن همراه صحبت کردیم. اما، شما از طریق دستیارهای مجازی هم می‌توانید این کار را انجام دهید. چگونه؟

دستیارهای صوتی،‌ بلندگوهای هوشمندی هستند که با دریافت کردن فرمان صوتی از سمت شما، عمل مورد نظرتان را انجام می‌دهند. این روش کنترل تجهیزات طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده. جای تعجب هم ندارد؛ مسلما، هر وسیله‌ای جنبه سرگرمی داشته باشد و باعث سهولت کارها شود، در چشم افراد پررنگ‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

کلام آخر

این روزها معیار سنجش ارزش خانه‌ها نسبت به قبل کاملا دگرگون شده است. به کارگیری تجهیزات با کیفیت و لوکس در ساختمان مانند کلید هوشمند نستک امتیاز مهمی است که از چشم هیچ خریداری پوشیده نمی‌ماند. خصوصا اگر منجر به آسودگی بیشتر اهالی خانه شود.

حتا اگر قصد فروش خانه‌تان هم نداشته باشید، آرامش خاطری که با پیاده‌سازی سیستم هوشمند نصیب‌تان می‌شود با هیچ چیز قابل تعویض نیست. چرا که آسودگی خاطر از همان جایی نشأت می‌گیرد که در آن زندگی می‌کنید.

استفاده از هوشمندسازی روشنایی توسط کلیدهای هوشمند برق، چه در خانه‌های قدیمی و چه در ساختمان‌های در حال ساخت، به راحتی قابل اجرا و پیاده‌سازی است. مهم‌تر از همه این که برای داشتن یک خانه‌ی هوشمند نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین نیست و می‌توان با هزینه‌ی اندکی یک خانه‌ی هوشمند را بنا کرد.

کارشناسان و متخصصان NESTECH با پیشنهاد راه‌حل‌های بهینه در زمینه‌ی هوشمندسازی ساختمان و سیستم روشنایی در کنار شما هستند تا  به سهم خود تجربه‌ی یک زندگی هوشمندانه را با شما به اشتراک بگذارند. از این رو، برای آشنایی بیشتر با دنیای تکنولوژی‌های هوشمند می‌توانید به وبلاگ رسمی نستک در سایت www.nestech-automation.ir سر بزنید و در صورت علاقه‌مندی از مطالب متنوع آن بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی کلید هوشمند سیستم روشنایی تکنولوژی های هوشمند رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی سیستم روشنایی خانه ی هوشمند کلید هوشمند تلفن همراه خانه تان خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت