Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هواداران این تیم را به ماندن ستاره فرانسوی‌شان در پارک دو پرنس امیدوار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که سال 2022 ممکن است آخرین سال قراردادی کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن نباشد. با نزدیک شدن ستاره ملی‌پوش PSG به پایان قراردادش با این تیم، گمانه‌زنی‌هایی درباره خروج او از تیم پایتخت فرانسه شنیده می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرژانتینی PSG درباره امباپه 22 ساله که قراردادش تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و شایعات فراوانی هم راجع به پیوستن‌اش به رئال مادرید یا یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود، گفت: شنیدن شایعه درباره آینده امباپه چیزی است که ما به آن عادت کرده‌ایم. وقتی پای باشگاه‌های بزرگ و بازیکنان طراز اولی مانند کیلیان امباپه که در سطحی بین‌المللی بازی می‌کنند به میان می‌آید، همیشه شایعه وجود دارد اما مهمترین چیز این است که کیلیان بازیکنی آرام و خونسرد است و روی تیمش و کمک به آن برای رسیدن به اهدافش تمرکز دارد. کیلیان با وجود سنش بازیکنی بسیاری پخته است.

پوچتینو افزود: هم باشگاه هم خود بازیکن در تلاش هستند به توافقی دست پیدا کنند که منجر به ماندن کیلیان در کنار ما برای مدتی طولانی شود. این چیزی است که باشگاه می‌خواهد و ما هم داریم روی همه ابعاد آن کار می‌کنیم. شما نمی‌توانید اتفاقاتی که بیرون از تیم می‌افتد را کنترل کنید اما اگر می‌پرسید که آیا شایعه رفتن کیلیان روی عملکرد بازیکنان و جو تیم تأثیر گذاشته است باید بگویم که خیر، مطلقاً.

زیدان: امیدوارم این، آخرین ال‌کلاسیکوی راموس و مسی نباشد/ دوست دارم امباپه را در تیمم داشته باشم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو کیلیان امباپه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو

ستاره انگلیسی بازهم برای رئال مادرید تعیین‌کننده ظاهر شد

طرفداری | جود بلینگام در طول فصل هواداران رئال مادرید را به گل‌های دقیقه آخری‌اش عادت داده بود و در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل 24-2023 نیز ترک عادت نکرد.

در حالی که دیدار رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو با تساوی 2-2 در حال اتمام بود، گل جود بلینگام در دقیقه 1+90 پیروزی ارزشمندی برای تیم کارلو آنچلوتی رقم زد. رئال مادرید حالا با این برد، فاصله‌اش با بارسا را به 11 امتیاز افزایش داد و در چند قدمی کسب قهرمانی لالیگا است. تصاویر منتخب خوشحالی جود بلینگام پس از پیروز کردن تیمش مقابل بارسلونا را مشاهده می‌کنید:

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • (ویدئو) امباپه و حکیمی در استخر آب سرد
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!