Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:40:29 GMT

موارد بستری خانوادگی کرونا در اردبیل رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۱۷۷

موارد بستری خانوادگی کرونا در اردبیل رو به افزایش است

ایسنا/اردبیل مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: موارد بستری خانوادگی کرونا در اردبیل رو به افزایش است و این نشان می‌دهد که مراقبت‌های درون خانوادگی کاهش پیدا کرده است.

دکتر حمید خلق در  گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: توصیه می‌شود خانواده‌ها از هرگونه تجمعات حتی به صورت محدود با پدر و مادر یا خواهر و برادر اجتناب کنند چراکه هر تجمعی با هر تعداد افراد می‌تواند احتمال ابتلا را بالا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در روزهای اخیر اتفاقی افتاد که نباید می‌افتاد، ادامه داد: در شرایط فعلی شیب صعودی را رد کرده‌ایم و تعداد مبتلایان به شکل آسانسوری بالا می‌رود.
مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل افزود: انتظار می‌رود تعداد بیماران بدحال در روزهای آینده افزایش داشته و متأسفانه تعداد فوتی‌ها هم افزایش پیدا کند.
خلق با بیان اینکه این افزایش‌ها نتیجه تجمعات مردم، مسافرت‌ها و مسافرت پذیری ها است، اضافه کرد: مسافران و تجمع‌کنندگان بیماری کرونا را به داخل استان اردبیل انتقال دادند به همین دلیل سرعت ابتلا به بیماری کرونا افزایش‌یافته است.
مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم با مشاهده کوچک‌ترین علائمی مانند سرماخوردگی، تنگی نفس، بدن درد و بی‌اشتهایی به مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها و مطب‌ها مراجعه کنند و درصورتی‌که طی سه تا چهار روز جواب مطلوب نگرفتند به بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروتکل های بهداشتی بستری کرونایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ زن بانفوذ و قدرتمند سینمای ایران که تکرار نمی‌شود ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره