Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:50:10 GMT

مانو منز هدایت النصر را بر عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۲۷۱

مانو منز هدایت النصر را بر عهده گرفت

تیم فوتبال النصر عربستان با سومین مربی در فصل جاری رقابت‌های داخلی و آسیایی را دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه النصر پس از عملکرد و کسب نتایج ضعیف روی ویتوریای پرتغالی آلن هوروان کرووات را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده بودند که این مربی هم پس از شکست مقال ضمک در بازی‌های لیگ برکنار شده و حالا سرمربی سابق تیم ملی برزیل هدایت النصر را در دست گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانو منز که سابقه هدایت باشگاه‌های کورنتیانز ، فلامینگو و پالمیراس را نیز داشته طی 24 ساعت آینده وارد عربستان خواهد شد تا در تمرینات النصر حاضر شود.

فولاد خوزستان در صورت پیروزی در بازی امشب مقابل العین امارات وارد گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و برابر تیم های النصر عربستان، الوحدات اردن و السد قطر قرار می‌گیرد.

انتقاد رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از عزیزی‌ خادم: یک بچه 4ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند/ کار سیاسی انجام می‌دهند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال النصر عربستان فوتبال النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری بعد از یک سال مربیگری در تیم ملی به کار در سطح باشگاهی باز خواهد گشت آن هم از هیجان‌انگیزترین نوعش در یکی از داغ‌ترین نیمکت‌های لیگ برتری.

وقتی خمس کنار رفت، تراکتور از هم پاشیده و چند تکه به نظر می‌رسید و این تیم با وجود کیفیت فنی بالا و شروع جالب توجه در قائمشهر به نساجی پایین جدولی هم باخت تا روند انتخاب سرمربی جدید و جایگزین مرد اسپانیایی تسریع شود.

طی دو روز گذشته فقط صحبت از یحیی بود و گفته شد در صورت سرمربیگری گل‌محمدی در تبریز، او تیم دستیاران موفق خود در پرسپولیس را آنجا جمع خواهد کرد، اما تصور نمی‌شد ساعاتی بعد نام مغز متفکر او در شهرخودرو و پرسپولیس به عنوان سرمربی تراختور اعلام شود.

حمید مطهری درست ساعتی قبل از ورود به اولین دقایق یک روز ویژه، مهمترین شغل فوتبالی خود طی چهارده سال مربیگری‌اش را پذیرفت. او تا ساعت 23 سه‌شنبه در جلسه‌ای حضور داشت که نتیجه نهایی آن پذیرفتن سمت مربیگری تراکتور شد. او همه مسئولیت‌های سرمربی را دارد، اما در عین حال در انتظار حل مشکلات یحیی گل‌محمدی برای پیوستن او به تراکتور است. 

مطهری امروز، چهارشنبه 5 اردیبهشت، 50 ساله می‌شود و پذیرفتن این شغل خطیر و البته جذاب به نوعی کادوی تولد 50 سالگی او بود که می‌تواند او را با شور و شوقی وصف‌ناشدنی به سمت هدایت یک تیم قدرتمند اما کمی بهم ریخته بکشاند.

مطهری صبح روز چهارشنبه، روزی که قرار است تولد خود را جشن بگیرد، راهی تبریز خواهد شد و با دو جلسه تمرین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، تراکتور را آماده مقابله با ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی کند.

برای تیمی که دو بازی آخر خود را در لیگ باخته و از صدر جدول فاصله زیادی گرفته قهرمانی در آن رقابت‌ها با در نظر گرفتن اختلاف 13 امتیازی تا صدر در فاصله شش هفته مانده به پایان نشدنی است، اما می‌شود جام حذفی و قهرمانی در این رقابت را هدف گرفت؛ اتفاقی که یک بار در دوره سرمربیگری تونی اولیویرا رخ داده و تا همین حالا مهمترین افتخار تراکتور به حساب می‌آید.

قرارداد مطهری با تراکتور تا پایان فصل آینده خواهد بود و او با نظر یحیی احتمالا کادر فنی را هم تقویت خواهد کرد، اما ماموریت مهم و اصلی این مربی در حال حاضر عبور از دو خان پیچیده و مهم است که می‌تواند ورق را به سود و او تیمش برگرداند و هواداران پرتعداد محبوب‌ترین تیم آذربایجان را به فصل بعد کاملا امیدوار کند.

همه از پتانسیل‌های تراکتور خبر دارند؛ تیمی با هواداران فوق العاده که مثل یک کوه پشت بیرقشان هستند، یک باشگاه که از نظر مالی و امکاناتی برای تیم کم نمی‌گذارد و یک دوجین بازیکن باکیفیت که می‌توانند باعث خوشبختی کادر جدید در این ماموریت دشوار باشند.

تراکتور برای بزرگی در فوتبال ایران همه چیز دارد و حالا با یک کادر فنی باتجربه و آشنا به قهرمانی که برای موفقیت پلن دارد و البته قهرمانی و موفقیت در فوتبال ایران را تجربه کرده می‌تواند به رؤیاهایش دست یابد.

تراکتور در نقطه شروع یک هفته عجیب را روبروی خود خواهد داشت و در بدو امر تمام ذهن و فکر سرمربی جدید تی‌تی‌ها معطوف به دو بازی مهم آخر این هفته و چهارشنبه آینده خواهد بود. اول بازی با ذوب آهن در جام حذفی و سپس دیدار با استقلال در لیگ که عصر چهارشنبه آینده برگزار می‌شود.

هر دو مسابقه البته در تبریز برگزار خواهد شد و با توجه به تغییرات در راس کادر فنی تراکتور می توان امیدوار بود تماشاگران بسیاری از این دو بازی سرنوشت‌ساز استقبال کنند و اتمسفری شبیه بازی بزرگ با سپاهان ایجاد شود تا مطهری در همین گام نخست حمایت هواداران پرتعداد تیمش را پشت سر داشته باشد.

تراکتور تیمی است که به لحاظ فنی قابلیت بزرگی در فوتبال ایران و بزرگ ماندن را دارد، اما تکه تکه شدن این مجموعه در هفته‌های اخیر بعد از حواشی بسیاری که پشت سر گذاشته کار مطهری و کادرش را برای سامان دادن به شرایط موجود و یک پایان خوش در فصل جاری دشوار خواهد کرد.

مطهری با حضور در پرسپولیس مصائب و مشکلات کار کردن در تیم‌های پرطرفدار را خوب می‌شناسد، کما اینکه در قهرمانی‌های پرسپولیس همان‌قدر که یحیی تمجید می‌شنید، او نیز در کانون توجه بود و البته به شکلی عجیب در زمان اندک شکست‌ها و ناکامی‌های آن کادر به اندازه گل‌محمدی سیبل می‌شد و حرف می‌شنید.

با چنین تجربه بزرگی مطهری و یحیی قرار نیست مقابل مشکلات موجود در تراکتور زانو بزنند.آنها به تمام حواشی و چنددستگی‌ها پیرامون تیمش آشنایند و راه‌های مقابله با آن را می‌دانند. ضمن اینکه از پتانسیل فنی و داشته‌های تراکتور کاملا آگاهند و اطمینان دارند با کار اصولی می‌شود از تراکتور یک مدعی ساخت که ثبات داشته باشد و با هر طوفانی دست و دل هوادارانش نلرزد.

دیگر خبرها

  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)