Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهروندان ایلامی به رقم گرفتار شدن در دام موج چهارم کرونا‌، همچنان با‌ نادیده‌انگاری ‌با مرگ شوخی می‌کنند. در مراسم سوگواری و جشن عروسی شرکت می‌کنند و این اقدام ایلام را رتبه اول ابتلا در کشور کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، شهروندان ایلامی به رقم گرفتار شدن در دام موج چهارم کرونا‌، همچنان با‌ نادیده‌انگاری ‌با مرگ شوخی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم سوگواری و جشن عروسی شرکت می‌کنند و با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها نقش آفرین هستند.

این وضعیت حالت اضطرار را در استان به وجود آورده است و به گفته محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام شمار مبتلایان به کرونا را در استان به تعداد 30807 نفر افزایش داده است.

ابتلای 135 نفر در یک روز و آغاز  افزایش آمار فوت ناشی از کرونا که مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا را به  682 نفر رسانده است از دیگر تبعات "شوخی با مرگ" شهروندان ایلامی به تعبیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام است و راه چاره را تنها در عمل به پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند و توصیه می‌کند.

کرونا در جهان/ مرگ 3647 برزیلی در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتترافیک سنگین کرونایی در مسیر ییلاقات مشهد؛ چه کسی پاسخگو است؟ + فیلمروزانه 10 هزار تست کرونا در شهرستان ری انجام می‌شودبا این وصف اعمال محدودیت‌ها نیز تا کنون نتوانسته است موفقیت لازم برای کاهش آمار کرونا در استان ایلام شود و محمد نوذری  استاندار ایلام نیز بر این باور است که؛  کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد و تنها به چند تذکر و توبیخ خلاصه نمی‌شود.

 استاندار ایلام  یادآور کرد: به رغم اینکه سختی‌های مردم را درک می‌کنیم اما برای حفظ سلامت و جان آنان ناچار به اعمال محدودیت‌های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری کنند.

وی افزود: باید ظرف دو هفته پیش رو از این بحران کرونایی خطرناک خارج شویم و برای این مهم نیازمند نظارت و اجرای دقیق و کامل مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا توسط مسئولان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم هستیم.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و گفت: تمام تلاش ما برای سلامتی مردم است و اینجا می‌طلبد که مردم بیشتر با حضور نیافتن در اجتماعات، عدم شب نشینی و دورهمی خانوادگی و … به سلامت خود کمک کنند.

انتهای پیام/180/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری اظهار کرد: بر حسب ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد گزارش مأخوذه از سامانه جامع روابط کار، میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف کار استان به ۱۲ روز کاهش داشته است و استان هرمزگان توانسته از این حیث رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ ورودی پرونده‌ها به مراجع حل اختلاف ۲۶۷۶ مورد بوده است که کارشناسان روابط کار استان هرمزگان با رعایت قاعده دادرسی عادلانه و اصل سرعت سعی در احقاق حق و حل و فصل دعاوی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آرای صادره در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۶۴ فقره دادنامه بود، افزود: از این تعداد ۸۴۰ فقره دادنامه به صورت سازشی صادر شده است که ۳۲ درصد از کل دادنامه‌ها را شامل می‌شود.

معین وزیری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ درصد آرای مراجع حل اختلاف که در دیوان عدالت اداری فرجام خواهی شده بود عیناً تأیید شده است.

گفتنی است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تعداد مراجع حل اختلاف کارگری استان را ۱۴ هیأت تشخیص و ۵ هیأت حل اختلاف اعلام کرد.

کد خبر 6081769

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات