Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:30:05 GMT

هندوستان مجوز پرواز پرسپولیس را نداد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۳۰۷

فرودگاه گوا هند که در اختیار نیروی دریایی این کشور است، مجوز پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس را صادر نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه پرسپولیس، در حالی که همه مجوز‌های لازم برای سفر به هند مهیا شده بود و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود، اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با این که اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، هم‌چنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آن‌ها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و نیز برای ورود کاروان تیم، تاییدیه ارسال کرده بودند، اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد. به همین علت فعلا زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند.

طبق قوانین بین‌المللی، مسوولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آن‌ها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشور‌هایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم. مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است. 

این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یک‌شنبه) موکول شود، اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس هند اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی باشگاه پرسپولیس مجوز پرواز کشور هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی تک گل ایران را در نیمه نخست مقابل ترکمنستان به ثمر رساند تا تیم ملی با پیروزی به رختکن برود و در نیمه دوم به دنبال گل‌های بیشتر و تثبیت پیروزی باشد.

مهدی قایدی در فضایی صاحب توپ شد که کمتر با آن آشناست و با حرکتی ناگهانی و هوشمندانه روی دست مهدی طارمی قرار گرفت و ضربه سر او را در محوطه جریمه ترکمنستان و نزدیک به نقطه پنالتی دریافت کرد و با ضربه‌ای آکروباتیک دروازه این تیم را باز کرد.

قایدی در این صحنه از تکنیک و تسلط خود روی توپ به خوبی استفاده کرد و اجازه نداد تا زمان کشته شود و با حالت مناسبی که به بدن خود داد خیلی سریع در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و با ضربه روی پای راست دروازه ترکمنستان را فرو ریخت، حرکت سریع او اجازه بازگشت به مدافعان را نداد قدرت تفکر را از گلر این تیم گرفت تا موقعیت به بهترین شکل ممکن به سمت دروازه ترکمنستان شلیک شود و به گل تبدیل شود.

ویدئو: 328336

با رویکردی که قایدی در مسابقات اخیر تیم ملی پیش گرفته شانس گلزنی در مسابقاتی که فیکس به میدان می‌رود را پیدا کرده و در 5 دیدار اخیری که به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته 3 گل به ثمر رسانده تا یکی از گلزنان اصلی تیم ملی در بازی‌های اخیر لقب بگیرد.

تیم ملی ایران با تک گل قایدی یک بر صفر از ترکمنستان پیش افتاده است و باید دید در ادامه مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • بازخوانی پر پرواز شادمهر عقیلی با مجوز صداوسیما
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم